[HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 13:13

Oké, ik had mezelf voorgenomen me hier buiten te houden en me er niet mee te gaan zitten bemoeien.

Maar;
Citaat:
EDIT: laat ik maar even uitdiscusseren er van maken, voordat het weer negatief wordt opgevat.

Paulien, als ik de posts van anderen doorlees, bedoelen ze het alleen maar goed. De één zegt het iets anders dan de ander.
Maar de achterliggende gedachte is hetzelfde en we hebben allemaal het beste met je voor. Dus in deze vind ik de bovenstaande quote, vooral het woordje 'weer' niet op z'n plaats. We proberen je hier allemaal te helpen.
Het is naar dat je, je zo rot voelt, maar (helaas) de enige die daar iets aan kan doen ben jij zelf. Als wij voor jou het geluk konden bepalen hadden we dat natuurlijk allang gedaan.
Probeer je niet zoveel te laten beïnvloeden door anderen. Je bent een super meid en diep van binnen weet je dat zelf ook. Daar ben ik van overtuigd. Op deze wereld heeft iedereen nou eenmaal zijn/ haar mening snel klaar staan. Daar verander je niks aan. Heb maling aan wat andere denken/ zeggen. Je weet zelf beter. Tuurlijk mag je wel eens bij de pakken neer zitten maar raap jezelf daarna weerop en geniet van alles. Je hebt een super leuke/ lieve haflinger, waar menig mens jaloers op is.
Dat je, je niet alleen vanwege Madeira rot voelt had ik al door.
Ga voor jezelf is op een rijtje zetten, waardoor je je rot voelt, wat je dwars zit. Schrijf het desnoods op. En ga daar is heel nuchter naar kijken. Kan ik er wat aan veranderen? Zo ja hoe wil ik dat gaan aanpakken...

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 13:15

SannevdM schreef:
Oké, ik had mezelf voorgenomen me hier buiten te houden en me er niet mee te gaan zitten bemoeien.

Maar;
Citaat:
EDIT: laat ik maar even uitdiscusseren er van maken, voordat het weer negatief wordt opgevat.

Paulien, als ik de posts van anderen doorlees, bedoelen ze het alleen maar goed. De één zegt het iets anders dan de ander.
Maar de achterliggende gedachte is hetzelfde en we hebben allemaal het beste met je voor. Dus in deze vind ik de bovenstaande quote, vooral het woordje 'weer' niet op z'n plaats. We proberen je hier allemaal te helpen.
Het is naar dat je, je zo rot voelt, maar (helaas) de enige die daar iets aan kan doen ben jij zelf. Als wij voor jou het geluk konden bepalen hadden we dat natuurlijk allang gedaan.
Probeer je niet zoveel te laten beïnvloeden door anderen. Je bent een super meid en diep van binnen weet je dat zelf ook. Daar ben ik van overtuigd. Op deze wereld heeft iedereen nou eenmaal zijn/ haar mening snel klaar staan. Daar verander je niks aan. Heb maling aan wat andere denken/ zeggen. Je weet zelf beter. Tuurlijk mag je wel eens bij de pakken neer zitten maar raap jezelf daarna weerop en geniet van alles. Je hebt een super leuke/ lieve haflinger, waar menig mens jaloers op is.
Dat je, je niet alleen vanwege Madeira rot voelt had ik al door.
Ga voor jezelf is op een rijtje zetten, waardoor je je rot voelt, wat je dwars zit. Schrijf het desnoods op. En ga daar is heel nuchter naar kijken. Kan ik er wat aan veranderen? Zo ja hoe wil ik dat gaan aanpakken...

Sanne, wat jij zegt begrijp ik ook VOLKOMEN. Maar dat editje was meer voor Katia eigenlijk.. Niet voor jullie.
Van haar schoot in mijn verkeerde keelgat. Maar laten we maar ophouden, ik kan best dingen voor me houden/opschrijven zoals jij zegt is altijd een goede manier om er nuchter naar te kijken :j

Ik denk dat het ook aan ligt, ik ben mijn medicatie voor antideprisivia aan het afbouwen, en ik voel mij zo bagger slecht om ALLES.
Laatst bijgewerkt door Madeira_ op 31-01-09 13:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 13:22

Zo, net terug van sporten :) Meteen al weer even abbo voor volgende maand gedaan :P

Mijn dag:
O: 1 Volkoren boterham met boter en kipfilet, 1 volkoren beschuit met slankie 20+ smeerkaas, 1 volkoren beschuit met eiersalade, glas halfvolle melk
T: Plak ontbijtkoek
L:
T:
D: Spaghetti
T: Verjaardag, dus zal wel niet zo heel best worden :=

Beweging: Uurtje naar de sportschool geweest, kwartiertje crosstrainer, wat krachttraining en nog 10 minuutjes roeitrainer

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 13:23

Wendy, ik vind je dag best mager, maar ik snap wel dat je dat doet omdat je vanavond een verjaardag hebt :j
Maar waar is je lunch? Of heb je laat ontbeten ofzo?

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 13:24

Citaat:
Maar laten we maar ophouden, ik kan best dingen voor me houden/opschrijven.

Nee, nee, nee. Je moet niet alles voor jezelf houden.
Als jij je niet lekker voelt, mag je dat hier gerust kwijt. We willen je alleen maar helpen. Ook dit hebben we al meerdere malen gezegd wanneer je bovenstaande zei.
Je post hier niet voor niks dat je, je rot voelt, dat is met reden en waarschijnlijk ook een uitlaatklep. Dus dat moet je niet stoppen, als jij je daar prettig bij voelt, blijven doen.
Iedereen hier probeert op haar manier jou te helpen. Sommige dingen zullen voor jou misschien bot over komen, maar als je heel diep nadenkt weet je (mag ik hopen) dat dit niet bot bedoelt is, maar ook om jou te helpen.

EDIT: Dingen opschrijven kan heel verhelderend werken. Maar dit betekend NIET dat je het verder moet opkroppen en je er niks over mag zeggen, dat is natuurlijk onzin.

EDIT2: Dit is ook even het laatste wat ik erover zeg. Je moet zelf wat je ermee doet.
Laatst bijgewerkt door SannevdM op 31-01-09 13:27, in het totaal 2 keer bewerkt

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 13:26

Ik ga me met het bovenstaande niet bemoeien, vind dat er wel genoeg over gezegd is. :)

Mijn dagplanning voor vandaag:
O/L: 2 wb met beetje dieetmargarine, zachtgekookt eitje
t: fruit
t: kom Special K en Griekse yoghurt
t: cup a soup
D: zelfgemaakte erwtensoep, mits er spliterwten te koop zijn

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 13:27

SannevdM schreef:
Citaat:
Maar laten we maar ophouden, ik kan best dingen voor me houden/opschrijven.

Nee, nee, nee. Je moet niet alles voor jezelf houden.
Als jij je niet lekker voelt, mag je dat hier gerust kwijt. We willen je alleen maar helpen. Ook dit hebben we al meerdere malen gezegd wanneer je bovenstaande zei.
Je post hier niet voor niks dat je, je rot voelt, dat is met reden en waarschijnlijk ook een uitlaatklep. Dus dat moet je niet stoppen, als jij je daar prettig bij voelt, blijven doen.
Iedereen hier probeert op haar manier jou te helpen. Sommige dingen zullen voor jou misschien bot over komen, maar als je heel diep nadenkt weet je (mag ik hopen) dat dit niet bot bedoelt is, maar ook om jou te helpen.

Sanne, ik snap je echt, ik had mijn zin niet goed afgemaakt sorry. Was mijn fout.
Ik heb ook ge-edit, maar misschien heb je daar overheen gelezen? Ik bedoelde dus dat ik dingen wel kon opschrijven om zeg maar er nuchter naar te kijken, en als ik dus dingen opschrijf, hoef ik dat hier misschien niet meer te doen, snap je?

Ik ga straks mijn proefje oefenen met Madeira. Ze is ingeschreven als Madena haha :+
Maar ik ga gewoon doen. We zien wel waar we belanden, ik heb ontzettend veel plezier van Madeira,
ze is ontzettend lief. :) Daar gaat het om niet waar? :D Ik heb gezien hoe erg ze ook bij andere bokt/wegrent (soms zelfs erger dan bij mij, omdat ik haar natuurlijk al wat langer ken denk ik) maar dat is wel iets positiefs voor mij waarom ik heel graag zelf weer wil rijden. Maar mijn bijrijdsters is mijn buurmeisje die ik al 18 jaar ken, dus ik kan gerust zeggen dat het mij zelf nu wel lukt. :)
Laatst bijgewerkt door Madeira_ op 31-01-09 13:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 13:27

Madeira_ schreef:
Wendy, ik vind je dag best mager, maar ik snap wel dat je dat doet omdat je vanavond een verjaardag hebt :j
Maar waar is je lunch? Of heb je laat ontbeten ofzo?

Lunch en tussendoortje moet ik nog invullen :D
Net waar ik trek in heb straks :))

Wendy15

Re: [HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 13:29

Moeders heeft trouwens Special K voor me gekocht :D Met pure chocola :9 Net ff beetje geproeft, maar is goed te doen :D Denk dat ik straks gewoon zo een schaaltje neem om weg te knabbelen en mn beker melk en niet doorheen gooi, of ben ik nou heel raar? :=

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 13:31

Nee hoor, ik lust het écht niet met melk er doorheen!
Ik eet het alleen met yoghurt of als een soort chips inderdaad. :9

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 13:32

Ohjeeeee, moeders belt net of ze loempia's mee moet nemen van de markt := At ik normaal elke week :o Is nu al zolang geleden := Dus lunch wordt 2 loempia's := :9

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 13:32

Nee hoor doe ik soms ook! maakt toch niet ut drink je jou melk gewoon zo.

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 13:33

Dan mag het toch best een keertje Wendy! :)
Als je maar niet weer in het patroon valt van elke week loempia's eten.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 13:34

Als ik op caloriechecker in wil vullen krijg ik loempia of vietnamese loempia, scheelt nogal wat in calorien := Maar welke moet ik kiezen dan?
Zijn van die ronde loempia's, niet die brede..

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 13:35

Vietnamees. :)

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 13:37

Oh dan valt het nog best mee op hoeveel calorien ik kom :j

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 13:38

Ja inderdaad is niet zo vet, maar zoals blinii zegt één keer mag best.
Zo heb ik gisteren een roomsoesje gegeten eens testen of de dessertmythe werkt :P

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 13:42

Blinnii schreef:
Dan mag het toch best een keertje Wendy! :)
Als je maar niet weer in het patroon valt van elke week loempia's eten.

Mee eens, nou ik heb het proefje uitgeprint, ga even wat eten en daarna naar Madeira.
Lees vanavond wel weer bij. Doeg :* :wave:

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 13:42

Klopt, die loempiaatjes zijn zo slecht nog niet.
Het probleem is puur dat ze onwijs verslavend werken en mensen ze dus steeds meer gaan eten, dát is het slechte eraan. :)

Wat vinden jullie van mijn dag?

Succes Paulien en veel plezier!

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 14:00

Heb er 3 op :o Maar was wel weer es lekker :9
En idd niet te vaak doen :))

Ik ga nu lekker even in bad :) Heb ik al een hele poos zin in en het komt er steeds niet van, dus nu ff lekker relaxen en maskertje doen en toestanden :D Dan ff het dorp in voor cadeautje voor vriendin, eten en op verjaardag :P

Ik vind het wel een nette dag Blinnii :j Maar heb er niet veel verstand van :o Eet je wit brood? Mss dan beter volkoren brood doen? :)

Veel plezier paulien!

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 14:02

In dit geval wel ja, ik lust geen bruin brood als doopbroodje bij een zachtgekookt eitje. :')
Voorderest eet ik altijd bruin of volkoren inderdaad.

Oeh lekker, in bad! Ik word de laatste tijd onwijs duizelig, dus ik ga zometeen maar gewoon lekker douchen.

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 15:37

Angelique, is een stoot niet gevaarlijk wanneer je paard steigert?

Zelfde vraag voor Irme maar dan m.b.t de thiedeman. Ik heb hier geen ervaring mee eigenlijk.

Want hij wil weleens een keer steigeren, op zich niet heel hoog en ben hem meestal ook wel voor dmv hem dan op te trekken. Maar goed stel dat hij een keer wel hoog steigert moet het ook geen gevaar opleveren uiteraard.
Ik had dat namelijk weleens gehoord dat ze dan achterover kunnen vallen oid?
Is misschien meer t geval bij een stoot en misschien niet bij een thiedeman?

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 15:41

Net springles gehad, ging echt super goed!!! Echt zoo trots op Gadget, hij doet het zo goed :j :D
ga nu richting high tea :wave: fijne dag nog allemaal!

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 15:49

Leuk dat het zo goed ging :D
Veel plezier bij de high tea!

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 15:54

veel plezier, siz

paulien, ging je proefje oefenen goed?

Ik ga zo aan de bak, boschebollen maken en nog een taart. Want jaja ik wordt morgen een oud wijf. :D