Maar;
Citaat:EDIT: laat ik maar even uitdiscusseren er van maken, voordat het weer negatief wordt opgevat.
Paulien, als ik de posts van anderen doorlees, bedoelen ze het alleen maar goed. De één zegt het iets anders dan de ander.
Maar de achterliggende gedachte is hetzelfde en we hebben allemaal het beste met je voor. Dus in deze vind ik de bovenstaande quote, vooral het woordje 'weer' niet op z'n plaats. We proberen je hier allemaal te helpen.
Het is naar dat je, je zo rot voelt, maar (helaas) de enige die daar iets aan kan doen ben jij zelf. Als wij voor jou het geluk konden bepalen hadden we dat natuurlijk allang gedaan.
Probeer je niet zoveel te laten beïnvloeden door anderen. Je bent een super meid en diep van binnen weet je dat zelf ook. Daar ben ik van overtuigd. Op deze wereld heeft iedereen nou eenmaal zijn/ haar mening snel klaar staan. Daar verander je niks aan. Heb maling aan wat andere denken/ zeggen. Je weet zelf beter. Tuurlijk mag je wel eens bij de pakken neer zitten maar raap jezelf daarna weerop en geniet van alles. Je hebt een super leuke/ lieve haflinger, waar menig mens jaloers op is.
Dat je, je niet alleen vanwege Madeira rot voelt had ik al door.
Ga voor jezelf is op een rijtje zetten, waardoor je je rot voelt, wat je dwars zit. Schrijf het desnoods op. En ga daar is heel nuchter naar kijken. Kan ik er wat aan veranderen? Zo ja hoe wil ik dat gaan aanpakken...