Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LotteAnna schreef:O/L: 4 boterhammen met verschillend beleg en 2 plakjes ontbijtkoek met becel light
T: beker fristie zonder suiker
A:wraps met kip en verse groenten
Annetje schreef:mijn planning:
o: 1x cracker, plakje kandijkoek, karnemelk
t: 2x cracker met linesse + appel
l: 2x boterham, 2x cracker met appelstroop
t: appel en 2x mandarijn", wat snoepjes
d: rijst met saus waar groenten inzitten en quornstukjes, sla en komkommer
t: vianetta ijs
Beweging is alleen het wandelen van en naar school (stage)
Mystica schreef:Mag ik volgende week, heb er nu al zin in.
Ilse schreef:O: All Bran Plus met magere yoghurt, 2 plakken ontbijtkoek en een banaan
T: -
L: 2 volkorenboterhammen met 20+ smeerkaas/ham, plak ontbijtkoek met Becel light en een glaasje Optimel drink
T: 1½ eierkoek
D: Spruitjes met wat kaas en Picalilly, aardappels + jus en een Valess gepaneerd, als toetje een bakje Optimel vla
madam schreef:Mystica schreef:Mag ik volgende week, heb er nu al zin in.
Nou verheug je er maar niet op want het was niet te eten, je mocht veel saus en weinig pasta, en de smaak was nou ook niet echt dat je zegt lekker.... Maar morgen mag ik warme chocomel...
Mystica schreef:Ik heb ook echt zooooo'n zin in iets lekkers nu... Maar heb me al misdragen tijdens het avondeten. 2 dikke borden stamppot rauwe andijvie
Ilse schreef:Vreselijk he'? Elke dag is er gewoon wel een dingetje qua eten waar ik van baal, dat had ik voorheen nooit
En dan al die chocolade en pepernoten.. *zucht*
Annetje schreef:Ik merk ook wel dat ik een échte emotie-eter ben. Ik ben net gevraagd via de mail of ik heel wat lessen overneem op stage, mee wil doen met een suprise van een klas die ik niet ken én bijlessen wil geven.Ik schiet in de stres en die zak snoep die in de trommel lag is natuurlijk leeggegeten binnen no time...
Annetje schreef:Ik heb alvast een planning gemaakt voor morgen. Morgen ga ik heeeel erg streng zijn voor mezelf.
Mocca schreef:Ik heb dat dus ook, denk er op zo'n moment bijna niet bij na. Werk zo een doos koekjes naar binnen en zou zelfs een hele cake naar binnen krijgen op zo'n moment denk ikEnmotie-eter ben ik ook absoluut. Vandaag was perfect! Tot ik rond een uur of 5 ruzie kreeg, hier werd ik ontzettend boos en verdrietig van, en toen was het hek van de dam; stuk suikerbrood, cakeje met chocola, koekjes, mandarijnen, stuk worst...Waarom moet dat nou? Ik weet wel dat ik het niet moet doen maar op dat moment kan het me echt niks schelen. En je raadt het al, na een uur heb ik ontzettende spijt.
Zal ik dan eens heel eerlijk zeggen dat ik het er wel eens uitgekotst heb?Citaat:Krijg eerlijk gezegd soms wel eens de neiging om alles er weer uit te gooien, maar weet dondersgoed dat dat heel slecht is, en dan zit ik binnen de kortste keren aan de boulima. Dus doen we dat maar niet he.