Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
katiavl schreef:Goed dan zeg ik niets meer, als jij slachtoffer rol wilt spelen mij niet gelaten.![]()
Je voelt je zelf aangevallen door ons..., volgens mij wil je ook niet meer dan arme paulien horenom zo bevesteging te krijgen.
o: krakot met tonijnsla
m: zie ik wel
a: zie ik ook misschien uiteteten
Drank: suikerige limonade
katiavl schreef:Ik zeg alleen dat jou geluk niet aan een ander moet hangen, maar dat jij dat zelf moet in handen nemen.
Jij bent zo goed bezig om af te vallen, en iemand zegt te zwaar bent voor madeira en je bent zo verdrietig. Dan mag echt niet.
Kijk is wat je bereikt hebt, kijk wat je wil bereiken.
Je wou nog zoveel afvallen en je krijgt leren botten van je papa.
En dat bedoel ik dan je loopt weg, je zou zelfs bokt voor laten....
Jij verknoeit je leven voor iemand die er nooit één nacht over gaat wakker liggen. Dat is toch absurd, ik dacht nog aan leraars die me stom,dom, en te lui voor te schrijven noemden. Denk je dat die nog één milisecond aan mij denken. Leven is loslaten.
Je moet gewoon denken is deze gedachten of verdriet nuttig? zal voor jou antwoorden absoluut nee
Dan ga je zien of je iets met die gedachten kan doen, positief omzetten. Ik ben hard bezig om af te vallen, en ik ben al 21 kilo of meer afgevallen. En dat allemaal voor madeira en ik. Dus moet ik absoluut niet verdrietig zijn.
Dit is nu één voorbeeld van waar je verdrietig van bent. Maar met de mensen die willen bijrijden ook. Misschien bedoelen ze dat helemaal niet maar denk je al van jezelf het is omdat ik niet kan rijden door een handicapt.
Terwijl de meeste die geen paard hebben gewoon rondslingeren als een gier om een eigen paard te bereiden. Zo was ik in men penny jaren ook