Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ChantalSmook schreef:Later uit bed.
O: 50 gr. havermout/100 ml melk/1 ei/1 klein appeltje door de blender en een pannekoek van gebakken met 2 smeerpunten stroop. Wel wat dikkig maar smaakte goed![]()
L: 2 BB met cottage cheese + halve tomaat(Tosti ijzer) + cracker met houmous + halve tomaat
T: Eierkoek en later nog een italiaans ijsje met 2 bolletjes
A: Gebakken zalm 125 gr. 2 wraps, wat kikkererwten, tomaat, komkommer, sla en cottage cheese
T: 2 mandarijnen
'Ladies night' vanavond, dus waarschijnlijk wat lekkers en ga op stap daarna dus zoete wijntjes
B: 2 x 50 minuten fietsen + 2 x 10 minuten fietsen
Jespri schreef:O: Havermout 10g, sojamelk 50ml, lijnzaad 0,5 eetlepel, 2 beschuitjes met pindakaas. 347 Kcal.
L: 2 sneetjes bruin brood. 1 met tonijn zonder mayo en 1 met slankie kaas 10+. 236 Kcal.
T: Appel en 330ml halfvolle melk. 233 Kcal.
T: 2 broodjes met filet americain. 280 Kcal.
*Ontbijt is geschat omdat ik de havermout niet weg kreeg.
Totaal: 1095 Kcal.
Avond ga ik later berekenen zit weer is op te weinig.
Ben bijna de hele dag van huis geweest.
LisErm94 schreef:Vervelend madeira! Je hond heeft hetzelfde als wat ik heb/had..
Geen idee wat ze er bij honden aan doen, maar hopelijk heeft te orthopeed een oplossing!
En lichte HD is niet altijd ernstig, dus hopelijk komt alles gewoon goed![]()
Veel plezier op je afspraakje Chernique![]()
& veel plezier op vakantie Jespri
O: 75 gram havermout, 5 gram lijnzaad, 160 ml ongezoete sojamelk, 30 gram blauwe bessen, 1 appel met kaneel
T: appel
L: 1x snee brood, gemengde sla met 1.5 ring ananas, 2 plakken kipfilet, paar pijnboom- en pompoenpitjes
T: 3 mandarijnen
A: minibeetje vis curry, schep tricolor fusilli en ongeveer 160 gram koude asperges uit een potje![]()
T: megahonger door laat avondeten dus gelijk erna 300 gram magere kwark met beschuit en handje krentjes
D: mok koffie, middelgrote gewone koffie van de Starbucks met magere melk en beetje cacao, paar glazen spa rood, paar glazen water, groene thee
Hele dag op krukken gewinkeld, de bedoeling was dat ik vanaf het station de bus naar de stad zou nemen maar die reden niet door de vierdaagsefeesten![]()
Dus hele middag op krukken gelopen en ben nu helemaal kapot, maar gezellig was t zeker en beweging genoegGoede schouder/arm workout