[HK]Door rustig en gezond verdwijnt de dikke kont, B.O.D. #7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

benangelique

Re: [HK]Door rustig en gezond verdwijnt de dikke kont, B.O.D. #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 12:01

lekker hoor, filet american .vooral de variant met uitjes. mjammie!

SAKKIA

Wow BA jij maakt wel wat mee zeg.
Jouw rolverdeling met Hans is net als bij ons. Arjan kan dat ook niet zo goed moet ik zeggen en denkt er veel te moeilijk over vaak. Ik pak gewoon de telefoon en bel :D

benangelique

je mag wel lachen hoor! soms kan ik het werk even niet aan, maar dat is meestal zo vlak voor de vakantie. dan ben ik gewoon op en leeg en is het tijd om het batterijtje op te laden.
weet je wat het is? de leerlingen vragen hier ook niet om, die hebben gewoon dikke problemen.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 12:02

SAKKIA schreef:
Wow BA jij maakt wel wat mee zeg.
Jouw rolverdeling met Hans is net als bij ons. Arjan kan dat ook niet zo goed moet ik zeggen en denkt er veel te moeilijk over vaak. Ik pak gewoon de telefoon en bel :D

en dat is een prima verdeling toch? moet zeggen dat wij sowieso vrij traditioneel zijn qua huishouden en andere zaken :+

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 12:03

Nee min voorkeur gaat uit naar pesto of peper :D

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 12:03

Nou weetje wat het is..
Ik wil een beetje CV opbouwen, ik heb nml vorrig jaar 3 banen gehad. waarvan 2 werkgevers me hebben ontslagen (1 had me gebruikt want zn vaste werknemen kwam weer terug na een maand, had hij me niet verteld bij de solicitatie natuurlijk.. En de ander heeft me ontslagen doordat ik daar 2 keer (Binnen 3 maanden ) Heb gehyperfentileerd) en de ander ben ik zelf weg gegeaan wegens het niet kunnen combineren met school..

Nu heb ik dus nog maar 2 Banen op mn CV, nu heb ik dus een vaste baan bij de Nelson, het is niet mijn droombaan en het verdiend echt bijzonder, maargoed, hiermee bouw ik wel weer CV op..
En als ik nu weer ga verandere van baan (Wat maar tot de zomer is omdat ik dan weer wil gaan studeren) Heb k weer 2 dingen die eigenlijk niet echt zijn om trots op te zijn dat ze op mn CV staan..

Dus ik moet mezelf idd gewoon een schop onder mn hol geven en aan de slag gaan.. het is nog maar 3 maanden, en zo heel slecht is het nou ook weer niet..

Het was gewoon even een domper.. en ik ben eigenlijk gewoon veels te druk, en ben aan het rennen en het vliegen de hele dag door zonder dat ik eens pauze neem om rustig te relaxen..
Daar ligt het probleem, en dat schuif ik af op mn werk..

Maargoed, even rustig ontbijten scheelt al een hoop :P ..

Even btw mijn planning:
O: 1 vb + Appelstroop, 1 vb + Filet american
T: Eierkoek
L: 1 vb + Kalkoenfilet, 1 vb + Gebraden gehakt, 1 vb + Vruchtenhagel
T: Banaan
T: Liga continue
A: Wat de pot schaft
T: Vruchtenyohgurt

Bew: werken + Half uurtje paardrijden :+: ..

Wat vinden jullie van mijn dag?

Helaas is bijna al het gezonde beleg op :\
en hoe doen jullie dat als jullie filet american meenemen naar je werk?
want dat is niet echt lekker geloof ik als dat even in je tas heeft gezeten :=

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 12:04

Hahaha ja wij ook. Arjan doet eigenlijk niks in huis :n Hij doet de tuin en ik het huis binnen, wast de auto en de ramen buiten :+
Hij haalt wel elke zaterdag brood, de rest van de booschappen doe ik :D

Sizzy

Filet americain vind ik ook heerlijk, vooral met pesto of uitjes :j

_Patriciaa

SAKKIA schreef:
Nee min voorkeur gaat uit naar pesto of peper :D

Die heb ik net op :9
Erg lekker!

_Patriciaa

oke mn verhaal is wel erg groot geworden :')

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 12:06

Dan idd jezelf een schop onder je kont geven. Drie maanden is niks ;)

Ik neem gewoon het hele bakje mee naar het werk en zet het hier in de koelkast en smeer het op mijn werk op brood of crackers :j

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 12:07

hm, voedingscentrum is niet zo dol op geitenkaas. te vet...

ik ga uitloggen en me eens nuttig maken. even een doekje door de toiletten, stofzuigen en een wasje ophangen en wat droog is wegvouwen.
op de een of andere manier vliegt de tijd altijd op mijn vrije dagen...

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 12:10

Heb ik ook altijd last van BA :+ Geniet er nog even van.
Ik ben gelukkig zo slim geweest alles gisteren al op te vouwen :j Hangt nu alleen nog een klein wit wasje :j
Met dat warme weer moet ik ook zeggen dat ik sneller de wasmachine aanzet, ook als ik het nog niet helemaal een trommel vol. Vooral de natte dingen zoals handdoeken e.d.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 12:10

filet doe ik net als sakkia. als het al op je brood zit wordt het zo'n sponzig zooitje en dat is niet lekker.

3 maanden is toch goed te overzien patricia? en wat je niet wilt dat op je CV staat zet je er toch gewoon niet op? dat doen genoeg mensen hoor.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 12:11

SAKKIA schreef:
Hahaha ja wij ook. Arjan doet eigenlijk niks in huis :n Hij doet de tuin en ik het huis binnen, wast de auto en de ramen buiten :+
Hij haalt wel elke zaterdag brood, de rest van de booschappen doe ik :D

hans doet alleen strijken, maar daar zit de laatste maanden ook de klad in. hij doet de voortuin, ik de achtertuin (speaking off; ff kijken of het droog blijft, dan ga ik op het fietsie wat plantjes halen). ramen buiten doet hij idd ook. boodschappen haalt hij niet, alleen als ik wat vergeten ben.
hij doet wel alles qua klussen in huis, daar hoef ik niets mee te doen. prima geregeld.

nu is het wel zo dat als ik aan hem vraag me te helpen hij dit zonder morren doet hoor. is ook wel erg fijn!

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 12:12

nee, maar daarom heb ik ook nog maar zo'n klein CV ..
En dat (Heb ik gemerkt met soliciteren) Werkt nogal in mn nadeel omdat ze overal mensen met ervaring zoeken :=

maargoed, ik ga naar mn werk :wave:

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 12:14

Vind vreselijk dat traditionele beeld. Ik hoop later niet in het beeld te vallen. Voor mij is het gelijk ik werk in de tuin en de man kookt en omgekeerd.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 12:15

Ja zo gaat het hier ook, strijken doe ik dan, maar het liefst zo min mogelijk :D
Hij doet het ook gewoon als ik dat aan hem vraag hoor. Wasmachines e.d. zet ik toch liever zelf aan :+
En als hij een keer in de weekenden moet werken doe ik ook gewoon het grasmaaien en de tuin e.d. Geen probleem hoor. Probleem is alleen dat ik nogal wat slonziger ben dan Arjan en hij vaak nogwels "commentaar" heeft op mijn manier van schoonmaken :+ Maar hij weet ook dat als ie te veel klaagt hij het allemaal alleen mag doen :D

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 12:17

Oh ja en ik ben handiger dan dat hij is, of ik klus als een vrouw :D Bekijk het goed en bedenk wat ik moet doen om het probleem op te lossen :D Maar goed vanuit mijn opleiding paardenhouderij heb ik natuurlijk ook veel klussen geleerd en hij heeft dat helemaal niet meegekregen :D

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 12:19

Mijn moeder is ook handiger dan mijn vader, denk zoals je zegt opleiding en opvoeding. Vanaf het begin gaan alle ouders onbewust anders om met meisjes om ze in het rollenpatroon te krijgen. Als vrouwen van kleins af aan meer handigheidsdingen deden was er geen verschil.
Idem met huishouden daarom is het ook zo een probleem bij mannen ze zijn wel zelfstandig maar missen vaak de capaciteiten puur omdat ze het vaak niet moesten doen.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 12:28

Kijk ik heb natuurlijk een vader die gehandicapt is, dus die kon niet zo veel. Mijn moeder en ik daar entegen zijn samen een super klusteam :D Ik ben altijd al veel "makkelijker" opgevoed dan mijn vriend :j Ik ben echt klaargestoomt voor een leven op eigen beentjes, mijn vriend niet. ZIjn moeder deed alles voor hem. Ik werd op 10-jarige leeftijd naar de winkel gestuurd met 15 gulden en dan moest ik maar kijken wat voor vlees en groente ik daarvan kon kopen (rode bietjes en speklapjes :9 ) dan kwam ik bij mama en ging ik haar helpen koken :j
Maar er is ook een erg groot verschil te zien tussen mijn vriend en zijn zus. die is echt veel zelfstandiger :j

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 12:57

Ach, rolverdeling in het huishouden is Niels stuk traditioneler in als ik…maar ergens is dat wel ok, want ik doe het dan liever zelf zodat ik weet dat het goed gebeurd…hij is voor alle technische reparaties enzo :+

Net lekker gelunched, ze hadden vandaag zowaar casselerib en ossenworst :j en kippensoep! Banaan bewaar ik voor straks :)

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 13:05

met traditioneel is niets mis katia als je je er beiden prettig in voelt. we doen beiden zaken waar we goed (of beter dan de ander) in zijn. maakt niet uit wat het is. het is nu eenmaal een feit dat hans handig is en ik twee linkerhanden heb en qua huishouden is dat omgekeerd.

zo, ga me maar eens aankleden... heb de halve ochtend afspraken gemaakt bij aannemers, stucadoors, spanplafonds etc. morgen de hele dag rijden en overal bezoeken brengen en vanavond en komende week is het druk met mensen die een offerte komen uitbrengen.

na het aankleden maar eens mijn administratie bijwerken (bleh, heb ik toch zooooon hekel aan), konijnen verschonen, nog steeds dat wasje ophangen en opvouwen en wie weet even naar het centrum voor nieuwe sportschoentjes...

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 13:31

pff, na zo'n gare nacht komt nu de man met de hamer. toch maar even niet slapen anders doe ik vannacht weer geen oog dicht vrees ik.

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 13:32

vervelend is dat idd, Angelique := of even heel kort uurtje je ogen dicht :) knap ik meestal wel weer van op :)

Ik heb 5 mei een sollicitatiegesprek :):) :):)
Bij een bedrijf in Oude Tonge, als management assistent/ communicatie medewerker :D