Wbt jouw dag Marloez, ik ga volkomen met BA mee.
Ontbijt: 1 volkorenboterham met boter en 30+ kaas. 300ml biogarde yoghurt. Kop thee met honing
T: Smoothie van innocent
Lunch: Desembroodje. 1 helft met verse tonijnsalade etc etc. 1 helft met boter. Kom minestrone soep. 250ml biogarde yoghurt
T: Handje ongezouten cashewnoten
T: ?
Diner: Ga uit eten met vriendje denk ik
Siz: Je bent onze tijger hoor, je kan het! Je moet maar zo denken: Jij bent een lekker wijf, dat kan hij van zichzelf niet zeggen.

Vind het knap van je dat je zo doorpakt ondanks je verdriet.

*edit*
En wat een naar verhaal van die overleden bokker zeg! Wat moet die man & familie een verdriet hebben. Verschrikkelijk.
De broodjes van mijn lunch zijn zo groot en zwaar dat het gemiddelde mens na 1tje al stampvol zit.
En dan beleg ik ze ook nog eens met van alles en nog wat. 
Ik heb gisteren trouwens een heel artikel gelezen over dat tussendoortjes helemaal niet zo goed zijn als de meeste mensen beweren. (Voor je lever). Ik geloof natuurlijk niet alles wat ik lees, maar het klonk allemaal wel redelijk geloofswaardig. 

Zo bijlezen 

Niemand hier zegt ooit dat jij te dik bent voor madeira!!! Iedereen probeerd je aan alle kanten te steunen, oplossingen te zoeken, mee te denken en jou weer te helpen je vertrouwen in je paard én in jezelf terug te krijgen. Dus wáárom zou je hier weg gaan? Als het echt is wat je wil moet je het doen, maar ik vind het echt compleet nergens op slaan
En hij schweint ook nog. Hoe vaak ik wel niet te horen heb gekregen dat ik te groot en te zwaar ben, dat m'n paard kreupel is (omdat ze de gangen niet kennen). Maar IK heb lol met mn paard en wéét dat hij dat ook heeft. Schijt aan de rest van de wereld!!
Ik heb ze nu met dop, dan kost het iets meer moeite en krijg ik net iéts minder binnen.
Ik keek net even in je profiel en dat kan echt mákkelijk hoor. Een vriendin van mij is toch net wel even wat steviger dan jou, en die rijdt ook nog vrolijk rond op d'r hafje! Maar ik begrijp uit je reactie dat je met meerdere dingen zit. Veel sterkte daarmee.