Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sylhouet schreef:Verder is het jammer dat je niet kunt bepalen wáár op je lijf je afvalt,
want ik ben die 7,5 kilo tot dusver met name aan mijn bovenlijf en buik en heupen verloren, waardoor ik opeens truitjes in maat 36 moet bestellen dus...
Maar de onderkant (billen/bovenbenen) is nog gewoon maat 38-40, en valt ook veel minder af (was maat 42 dus is zeker wel slanker geworden, maar niet in verhouding tot mijn bovenlijf).
Gek is dat!
Gelukkig is mijn cupmaat tot heden nog niet gekrompen, haha!
Ken ook mensen die afvallen waarbij de cupmaat echt flink naar beneden gaat, daar zit ik eigenlijk niet op te wachten,
heb maat C en ben er hartstikke tevreden mee!
Okee, tot zover mijn relaas over kleding en cupmaten...
Mystica schreef:Dat heb ik idd ook. Bovenlijf maat 36 en onder 38/40. Heb een maandje geleden 2 broeken gekocht in maat 31. (dat is maat 40 toch?) Nu zitten ze te wijd! Ik heb geen kont meer geloof ik.
Ik heb ook nog een broek besteld bij Otto. Was maat 40. Ik trek hem aan, lijkt dus echt nergens naar. Te groot. Heb hem terug gestuurd, en geruild voor maat 38. Ben benieuwd hoe die zit.
Zelfde verhaal met bh's. Ik heb 80C. Maar merk nu deze week ineens dat het rugbandje strakker gaat zitten.Hoe kan dat? Die moet toch juist losser?
Mocca schreef:Broekmaten moet je 8 bij optellen. Maat 32 is maat 40. Maar 31 is dus tussen 38 en 40 in.
Sizzy schreef:Ik zit te twijfelen of ik zo nog ff ga hardlopen. Ik had voor het eten echt geen puf, maar ik baal wel beetje dat ik niet ben gegaan. Want wo/do/vr kan ik ook niet (paard/jarig/paard)
sokje87 schreef:Annetje schreef:Is actimel niet zo'n flesje voor je darmflora? Of zit ik nu in de knoei met optimel?
Dat klopt. Is die tv reclame met al die buiken.
Mystica schreef:Vandaag is geworden:
o- actimel
t- chocomel light
l- broodje cervelaat en broodje mosterdkaas
t- handje dry roasted pinda's, fruitkick en mandarijn
d- worteltjes met kipfilet
t- druiven.
Mystica schreef:@ Mocca: Tip: Ga naar duitsland.