Nu hoef ik nog maar een beetje. Dit weekend is er vooral wat afgegaan. Die leuke broek die ik vrijdag bij de Only heb gekocht is nu alweer iets te los

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jamy schreef:Het is niet onaardig bedoeld, want het is harstikke goed dat jullie zoveel afvallen (wou dat ik dat had) maar het lijkt mij eigenlijk niet zo goed dat jullie gewicht steeds omhoog gaat en weer omlaag dmv minder te eten, dan weer mee dan weer minder. Het lijk mij beter als je een eetpatroon hebt waardoor je op hetzelfde gewicht blijft?
Poison schreef:Ik heb t moeilijk nu... heb vanmiddag best veel gegeten, ook kwa snoep enzo(maar geen echte vreetbui) en die liga was zo lekker dat het nu steeds in m'n kop zit om er nog 1 te pakken...
Mar dat moet ik echt niet doen want daar zitten er 200 kcal in en heb al teveel gehad vandaag geloof ik.
En het is ook nog eens s avonds dus. Hopen dat het vanzelf over gaat maar ik heb er nu zooon trek in.
Spetterlover, echt goed zeg!
Ik woog vandaag na het avondeten 54,5.
Maar die buik en lovehandles gaan maar niet weg
Spetterlover schreef:Poison schreef:Ik heb t moeilijk nu... heb vanmiddag best veel gegeten, ook kwa snoep enzo(maar geen echte vreetbui) en die liga was zo lekker dat het nu steeds in m'n kop zit om er nog 1 te pakken...
Mar dat moet ik echt niet doen want daar zitten er 200 kcal in en heb al teveel gehad vandaag geloof ik.
En het is ook nog eens s avonds dus. Hopen dat het vanzelf over gaat maar ik heb er nu zooon trek in.
Spetterlover, echt goed zeg!
Wat heb je allemaal gegeten dan vandaag ? hoeveel calorieen ?
Pak anders een halve
Poison schreef:Spetterlover, echt goed zeg!
Poison schreef:
Ontbijt: kiwi en cracker
Lunch: broodje met rookvlees en tomaatje
Tussendoor: 2 plakken peperkoek, chocolaatje, bonbon, rol mentos, liga(1 pakje dus 2 stuks), fruityoghurt ehm dat was het geloof ik.
Avondeten: gebakken aardappels met asperges en kotelet.
Dat "tussendoor" zijn toch al ruim 600 Kcal geloof ik.
Dus ik ga nu echt niks pakken, want dan wil ik alleen maar meer!
Ik probeer gewoon te denken dat het geen nut heeft misschien helpt het.
Ik heb vandaag wel buikspieroefeningen gedaan, paardgereden(niet intensief) en 50 minuten gefietst dus ik heb het er hopelijk wel vanaf bewogen
Gunufje schreef:En nú ga ik afvallen
*eet wortel
Er moet minstens vier kilo vanaf voor de zomervakantie
Kimble schreef:Vandaag alleen nog maar een liga gegeten, behalve m'n ontbijt. Netjes toch?
Liga is toch niet zo ongezond?
M'n buikje moet er echt nog even af! Over 14 dagen op vakantie!
Laura schreef:
Ik eet nu een enorm ontbijt en super lunch. Weet je wat ik moet eten's ochtends van mijn PT?
3 bruine boterhammen met ei en tomaat, een glas melk, een schaaltje yoghurt, een appel. 555 calorieen... daar ligt jij waarschijnlijk van onder tafel; maar die 555 calorieen zorgen dat ik sneller afval dan wanneer ik zou ontbijten met een cracker en een kiwi....