Wie gaat er mee op dieet???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Spetterlover

Re: Wie gaat er mee op dieet???

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 14:50

Ik was vanmorgen gewoon 54,9 :h ik ben in de vakantie gewoon 1,8 kg afgevallen Haha!
Nu hoef ik nog maar een beetje. Dit weekend is er vooral wat afgegaan. Die leuke broek die ik vrijdag bij de Only heb gekocht is nu alweer iets te los Bloos!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 16:32

Ik heb vandaag tot 13:00 in bed gelegen Bloos hehe

Vanmiddag als lunch twee light crackers op met 30+ kaas en plakjes tomaat.
Ben nu bezig met een appel en straks gewoon avondeten. Lachen

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 16:47

Ja op dagen dat ik laat uit bed kom gaat het altijd veel beter Vork haha, daarom ben ik in de vakantie ook afgevallen Haha!

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 18:34

hmm ik heb net mijn avondeten op, maar zit vandaag weer maar op 1045 calorieen, terwijl ik toch echt vol zit.. maar ik wil toch wel op 1200 komen anders gaan mijn lichaam wennen aan steeds minder en dan kom ik straks heel snel aan als ik wat meer ga eten.. Straks nog maar een bakje yoghurt en een appel dan maar Scheve mond ookal heb ik daar helemaal geen zin in

*edit* ondertussen nog een appel gegeten

*valt flauw* ik pas gewoon weer in me oude broekie maat 34/36 Bloos! die ik 2 maanden terug niet eens dicht kreeg. maar nu vind ik hem niet leuk meer Verdrietig

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 20:08

lekker gevoel is dat het Spetterlover Haha!

Hier is het helemaal fout gegaan van het weekend.. Bloos Maar dat is de schuld van de Chocolate ChipCookies, want ja, die zijn wel erg verslavend Vork Tong uitsteken
Vanochtend was ik dus 2 kilo zwaarder Verdrietig
Vandaag weer goed m'n best gedaan, dus hopelijk is er morgen weer wat af!

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 20:35

Ja maar die koekjes moet je gewoon opeten als ze er zijn, voordat iemand anders ze pakt. Dat is gewoon zo Ja
Ik heb net dus ook bonbons lopen eten dus ik ben al over mn 1200 calorieen heen Lips are sealed
Veel drinken dan maar om de schade wat te beperken Tong uitsteken

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 20:36

Het is niet onaardig bedoeld, want het is harstikke goed dat jullie zoveel afvallen (wou dat ik dat had Lachen ) maar het lijkt mij eigenlijk niet zo goed dat jullie gewicht steeds omhoog gaat en weer omlaag dmv minder te eten, dan weer mee dan weer minder. Het lijk mij beter als je een eetpatroon hebt waardoor je op hetzelfde gewicht blijft?

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 20:40

Jamy schreef:
Het is niet onaardig bedoeld, want het is harstikke goed dat jullie zoveel afvallen (wou dat ik dat had Lachen ) maar het lijkt mij eigenlijk niet zo goed dat jullie gewicht steeds omhoog gaat en weer omlaag dmv minder te eten, dan weer mee dan weer minder. Het lijk mij beter als je een eetpatroon hebt waardoor je op hetzelfde gewicht blijft?

Ja daar heb je helemaal gelijk in.
Daarom wil ik ook eigenlijk langzaam aan weer wat meer calorieen gaan eten, maar niet aankomen. Want dit was gewoon even om die paar kg af te vallen, maar nu hoeft het niet meer zo heel snel te gaan, maar het moet er ook niet meer aan komen.. dus ik ga nu denk ik naar 1300 calorieen per dag ipv 1200, maar dan wel dmv een extra boterham en niet opeens een zak chips ofzo Lachen Dan even kijken hoe het gaat en als er niets aankomt weer wat meer. En ik probeer wel nog steeds het aantal vetten dat ik binnen krijg laag te houden Lachen Want ik voel me gewoon een stuk lekkerder nu ik gezonder eet.

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 21:23

Ja idd dat lijkt mij verder prima hoor, het leek me alleen niet goed om de ene dag je eigen vol te eten bewijs van spreken en de volgende dag dan maar bijna niks te eten ter compensatie om die aangevreten kilo's er weer af te krijgen. Als je eenmaal op gewicht bent zou ik constant proberen te eten.

Poison

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 21:25

Ik heb t moeilijk nu... heb vanmiddag best veel gegeten, ook kwa snoep enzo(maar geen echte vreetbui) en die liga was zo lekker dat het nu steeds in m'n kop zit om er nog 1 te pakken...
Mar dat moet ik echt niet doen want daar zitten er 200 kcal in en heb al teveel gehad vandaag geloof ik.
En het is ook nog eens s avonds dus. Hopen dat het vanzelf over gaat maar ik heb er nu zooon trek in.

Spetterlover, echt goed zeg!
Ik woog vandaag na het avondeten 54,5.
Maar die buik en lovehandles gaan maar niet weg Boos!

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 21:25

Nee ik zit iedere dag rond de 1200 en ik drink heel veel groene thee Lachen
zit er nu iets over, bonbons gegeten Lips are sealed

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 21:27

Poison schreef:
Ik heb t moeilijk nu... heb vanmiddag best veel gegeten, ook kwa snoep enzo(maar geen echte vreetbui) en die liga was zo lekker dat het nu steeds in m'n kop zit om er nog 1 te pakken...
Mar dat moet ik echt niet doen want daar zitten er 200 kcal in en heb al teveel gehad vandaag geloof ik.
En het is ook nog eens s avonds dus. Hopen dat het vanzelf over gaat maar ik heb er nu zooon trek in.

Wat heb je allemaal gegeten dan vandaag ? hoeveel calorieen ?
Pak anders een halve Lachen

Poison

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 21:38

Spetterlover schreef:
Poison schreef:

Wat heb je allemaal gegeten dan vandaag ? hoeveel calorieen ?
Pak anders een halve Lachen

Ontbijt: kiwi en cracker
Lunch: broodje met rookvlees en tomaatje
Tussendoor: 2 plakken peperkoek, chocolaatje, bonbon, rol mentos, liga(1 pakje dus 2 stuks), fruityoghurt ehm dat was het geloof ik.
Avondeten: gebakken aardappels met asperges en kotelet.

Dat "tussendoor" zijn toch al ruim 600 Kcal geloof ik.
Dus ik ga nu echt niks pakken, want dan wil ik alleen maar meer!
Ik probeer gewoon te denken dat het geen nut heeft misschien helpt het.

Ik heb vandaag wel buikspieroefeningen gedaan, paardgereden(niet intensief) en 50 minuten gefietst dus ik heb het er hopelijk wel vanaf bewogen Knipoog

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 23:00

Misschien moet je dan als ontbijt en lunch meer eten, dan heb je waarschijnlijk ook niet zoveel trek in die tussendoortjes. En probeer ze te vervangen door appels oid.

Ha, vandaag eindelijk weer lekker gefietst en gesport, al dat vet er weer af Knipoog Was na 't sporten al 3 ons (? 300g) lichter dan vanochtend, dus, jippie! Lachen
Lekker streng doen deze week, heb toch bijna niks te doen en als ik dan ga eten kom ik alleen maar aan

Had helaas nog wel lekker rozijntjes van 't weekend over, dus die heb ik maar gegeten (toch veel bewogen vandaag) en m'n olijfbrood (jummmm) is ook op
Nu dus weer aan 't roggebrood en de appels Knipoog

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 23:02

Ik heb als avondeten spaghetti op met tomatensaus, gehakt en groenten Lachen
En een bakje vla toe Bloos maar dat mocht wel van mezelf, zoveel had ik nog niet gegeten vandaag.

Verder net een cracker tussendoor genomen Lachen

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 23:47

Poison schreef:

Je moet ook niet alleen calorieen tellen. Als ik zie wat jij eet, je calorieen komen het meest uit tussendoortjes...
Kijk, of je een bruine volkoren boterham van 70 calorieen eet of een bonbon van 70, dat maakt echt wel verschil. In de chocola zit suiker, snelle koolhydraten, verzadigde vetten. Die zorgen dat je bloedsuiker stijgt en dat je lichaam meer vet gaat opslaan! Een volkoren boterham bevat veel vezels en langzame koolhydraten; die vult je en zet je darmen aan het werk; je stofwisseling stijgt. Resultaat: van de bruine boterham zal je juist calorieen gaan verbranden! Lachen

Als je die buik wegwil en je lovehandles weg, zal je echt moeten gaan sporten en je dieet zo afstemmen dat je vet gaat verbranden ipv spier of waterverlies....

Kijk maar eens wat mijn personal trainer zegt:
viewtopic.php?f=2&t=409086&hilit=

Ik eet nu een enorm ontbijt en super lunch. Weet je wat ik moet eten's ochtends van mijn PT?
3 bruine boterhammen met ei en tomaat, een glas melk, een schaaltje yoghurt, een appel. 555 calorieen... daar ligt jij waarschijnlijk van onder tafel; maar die 555 calorieen zorgen dat ik sneller afval dan wanneer ik zou ontbijten met een cracker en een kiwi....

Kimble

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 00:00

Ik heb een donut gehaald bij de bakker vanmiddag. Fout! Maar ja, heb zo lang niet meer gesnoepd. Het moest gewoon even. Maar heb wel 20 minuten gelopen vanmiddag.

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 07:14

Ik heb gisteravond 2 pakjes sultana gegeten.. maar dat was echt even nodig, ik heb soms dat ik echt bijna flauw ga vallen, lage bloeddruk of weet ik veel wat, dan moet ik even suiker hebben, dus ja Lips are sealed maar goed, ga vandaag weer gewoon gezond eten Ja

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 07:19

Poison schreef:

Ontbijt: kiwi en cracker
Lunch: broodje met rookvlees en tomaatje
Tussendoor: 2 plakken peperkoek, chocolaatje, bonbon, rol mentos, liga(1 pakje dus 2 stuks), fruityoghurt ehm dat was het geloof ik.
Avondeten: gebakken aardappels met asperges en kotelet.

Dat "tussendoor" zijn toch al ruim 600 Kcal geloof ik.
Dus ik ga nu echt niks pakken, want dan wil ik alleen maar meer!
Ik probeer gewoon te denken dat het geen nut heeft misschien helpt het.

Ik heb vandaag wel buikspieroefeningen gedaan, paardgereden(niet intensief) en 50 minuten gefietst dus ik heb het er hopelijk wel vanaf bewogen Knipoog

je zit op ongeveer 1300 calorieen, heb het even heel snel uitgerekend.
Maar misschien toch eerder fruit eten ofzo dan liga en mentos Haha! Moet ik ook doen, meer fruit, geen chocola meer Scheve mond

FrontC

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 08:25

En nú ga ik afvallen Stoom uit je oren
*eet wortel
Er moet minstens vier kilo vanaf voor de zomervakantie Haha!

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 08:29

Gunufje schreef:
En nú ga ik afvallen Stoom uit je oren
*eet wortel
Er moet minstens vier kilo vanaf voor de zomervakantie Haha!

Haha Lachen Moet lukken toch? Nog ongeveer 2 maandjes zijn dat (of niet?)

Ik heb ook heel gezond ontbeten Ja
2 geroosterde boterhammen, met sla, flink wat komkommer, halve tomaat en een augurk Vork en ik zit vol, past niets meer bij Lips are sealed

Kimble

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 11:03

Vandaag alleen nog maar een liga gegeten, behalve m'n ontbijt. Netjes toch?
Liga is toch niet zo ongezond?
M'n buikje moet er echt nog even af! Over 14 dagen op vakantie! Verward

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 11:09

Kimble schreef:
Vandaag alleen nog maar een liga gegeten, behalve m'n ontbijt. Netjes toch?
Liga is toch niet zo ongezond?
M'n buikje moet er echt nog even af! Over 14 dagen op vakantie! Verward

Kan niet zoveel kwaad denk ik, een liga Lachen

Buikspieroefeningen ? Haha! Wil ik ook gaan doen, dan heb je veel sneller een wat mooiere buik Lachen

Kimble

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 11:15

Ben al hard bezig. Hopen op een beetje resultaat.

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 11:21

Laura schreef:

Ik eet nu een enorm ontbijt en super lunch. Weet je wat ik moet eten's ochtends van mijn PT?
3 bruine boterhammen met ei en tomaat, een glas melk, een schaaltje yoghurt, een appel. 555 calorieen... daar ligt jij waarschijnlijk van onder tafel; maar die 555 calorieen zorgen dat ik sneller afval dan wanneer ik zou ontbijten met een cracker en een kiwi....

Kijk Laura, da's leuk he
Maar ik krijg dat dus niet door m'n strot 's ochtends. Hoogstens een bakje yoghurt met wat cruesli, maar meer écht niet. Laat staan bruine boterhammen met ei en tomaat.

Vandaag nog niks gegeten, ben ook net m'n bed uit Knipoog Vanavond power kick, altijd leuk. Jammer dat 't maar 3 kwartier is (combinatie van tae bo en aerobics). Nou nog bekijken wat ik ga eten vandaag / vanavond.

Hebben jullie dat ook, nooit honger na 't sporten? Ik wel nl., kan nóg zoveel honger hebben ervoor, maar als 'k klaar ben dan heb ik helemaal geen honger meer...