Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Duhelo schreef:Je moet een beetje kijken welke gerechten je neemt. Bv de gerechten met vis, groente en gebakken aardappel is voot ons ook niet genoeg. De eenpans gerechten,tortilla's, veggies etc zijn over het algemeen ruim voldoende.
C_arola schreef:Duhelo schreef:Je moet een beetje kijken welke gerechten je neemt. Bv de gerechten met vis, groente en gebakken aardappel is voot ons ook niet genoeg. De eenpans gerechten,tortilla's, veggies etc zijn over het algemeen ruim voldoende.
Klopt inderdaad, maar ik moet zeggen, we zijn thuis kleine eters en met een maaltijdbox voor 2 personen kunnen wij met 2 volwassenen en 2 kinderen goed van eten.
Daarnaast maak ik ook weleens Hellofresh maaltijden zonder de box, scheelt qua kosten niet veel inclusief korting maar dat is dan in een week dat de andere recepten mij niet aanspreken.
Es_ther schreef:Hier vaak genoeg. Alleen hadden we laatst flamkuchen en dat was niet genoeg.
Of de streedfood gerechten. 1 broodje met balletjes pp was niet genoeg hier.
Duhelo schreef:Die spinaziegratin vind ik ook erg lekker!
Er is een veggie lasagna ook, met spinazie, courgette, witte saus en pastabladen. Die is ook erg lekker (en véél!)
Hier is de zoete pasta pesto met feta ook een regelmatig terugkerend gerechtje.