Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
KletsKoekje schreef:Citaat:Ik kan totaal geen burgers bakken , standaard zwart
Ff beide kanten bakken en afbluffen met een scheutje water. Dan gaart het maar wordt het niet meer zwart haha
Is mijn redding geweest, bak nu heeerlijke burgers
Quidou schreef:Bambolina schreef:Ik zit hier weer hard op te lachen om de foto's en reactiesprachtig die strontkoekjes hahaha.
Mijn soesjes met Zwitserseroom met hazelnootsmaak zijn uiteindelijk goed gelukt, heb de banketbakkersroom verdunt met een beetje melk en daarna door de slagroom gemengd. Ga ze binnenkort nog is maken en het recept opschrijven, want al zeg ik het zelf, ik vind het echt een top creatiezo lekker!
Ik wil ook wel weten hoe je die vulling hebt gecreëerd, klinkt heel lekker!! Vind soesjes met slagroom erin niks aan namelijk..
XLeandrosX schreef:Nou....pffffff...... Ik weet niet wie van jullie t was die over dat stoofvlees vertelde..... Ik dacht: hoe krijg je het voor elkaar om stoofvlees te laten mislukken????
Ik weet het nu.... Volg een recept van internet waarin ze de tip geven, zet het in de oven dan kan het niet zo in de pan branden......en vervolgens krijg je een verkoolde stoofpotje en een pan naar de K.L.O.T.E........![]()
Mijn mooie creusetpan..... Ik hoop zo dat ik m nog schoon krijg. Iemand een tip?
XLeandrosX schreef:140gr en t stond er 2 uur in. Ik had dit recept gebruikt.
http://m.24kitchen.nl/recepten/vlaams-s ... et-frieten