SSmonamiSS schreef:O:Meusli met Melk
L: stokbrood met tonijn tomaat en een dun Plakje kaas warm gemaakt in de oben
A: shoarma met tomaat en sla
D: appelsap met water
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Espoir_ schreef:Planning vandaag
O1: suikervrije speltcracker met suikervrije pindakaas ( half 7)
O2: zelfde als 1 (half 9)
T:appel, 2 mandarijnen
L: 2 speltbammen met 30+ kaas
T: 3 4 granen rijstwafelfs met suikervrije pindakaas en een stroopwafel
A: roerei met prei, paprika, zout, peper en kurkuma. Een saucijs en twee meergranen pistoletjes.
robbedoes__ schreef:Vandaag:
O: 40 g havermout, 200 ml ongezoete amandelmelk, 1 appel, kaneel, rozijnen en gemengde noten
T: -
L: 1 volkorenboterham met biologische pindakaas, hüttenkäse en komkommer, 1 wit bolletje met rosbief, mandarijn
T: rijstwafel, 2 mandarijnen
A: boerenkoolstamppot, kleine gehaktbal
T: kiwi
D: water, thee, glaasje verse jus d'orange
Dani_ schreef:NGU: inderdaad suiker bannen, die was ik nog vergeten. En ik neem iedere ochtend twee eetlepels Appelazijn door mn smoothie.
En geen chemische troep op je gezicht smeren. Eugenlijk alles wat ze bij de gewone drogist verkopen bannen. Ik gebruik als tonic appelazijn verdund met water (50/50) en als dag en nachtcreme amandel of kokosolie. Met olie Kun je ook je makeup verwijderen, dus ik heb niets anders meer nodig.
NeverGiveUp schreef:Mijn huid is echt crap, dus ga even zuivel en suiker bannen om te kijken wat dat doet.
En heb rode bietensap gekocht omdat ik daar veel goede dingen over las mbt huid.
(Als iemand iets heeft van DAT moet je doen voor een mooie huid, tell me)
O; Havermout met soyamelk, wal para en pecanoten, kaneel, bramen, blauwe bessen en rozijnen. Kop groene thee
T; 1 Broodje met hummus, kipfilet, tomaat, ui en augurk
L; Andere broodje met hetzelfde, 5 baby vijgjes, 1 mandarijn
T; Glas rode bietensap, 1 volkoren broodje met hummus, gebakken ei, courgette, paprika en beetje ui en tomaat.
A; Zuurkool met een worstje, klein beetje jus met uitjes. Kop groene thee.
phormicola schreef:Eline: per kg vetvrije massa wordt gebruikt voor mensen die echt heel erg nodig moeten afvallen (obese mensen). Er zijn ook sporters die zich prima voelen bij minder proteine en die formule gebruiken als ze wat lichaamsvet kwijt willen raken voor het wedstrijd seizoen.
De logica erachter is dat je alleen je spieren hoeft te onderhouden en niet je vetmassa. Ik kan me daar in principe heel erg goed in vinden, theoretisch, alleen werkt het voor mij nietMaar misschien werkt het wel voor jou, mocht je het willen proberen