Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
)
lekker simpel.
dus eet ik de helft van de tijd als hij vlees eet, wat anders. lisa_pluisje schreef:Sodeju, sta ik vanmorgen op mijn weegschaal, ben ik twee kilo afgevallen en dat terwijl mijn menstruatie voor de deur staat (denk dat ik haar wegstuur om een ander te gaan vervelen)
Gisteren een pan kikkererwten gekookt, nu eens even zien wat ik daarvan kan maken, Volgen Mark Bittman kun je die invriezen wat we dus ook maar gaan doen gezien de hoeveelheid.
Nu zometeen de kokoskoekjes maken, ben benieuwd
Reusje0504 schreef:Ik ben sinds het begin (februari 2013) van het 'dieet' al 10 kg afgevallen! Ik wil eigenlijk nog wel 10 kwijt maar ik heb geen haast, ik voel me nu al wat beter in mijn vel en hopelijk gaat dat nog beter worden! Verder hoordeik dat bepaald voedsel je geheugen en concentratie stimuleert, weten jullie daar meer van? (ik heb ADD) ik ben heel benieuwd!

. Dus ik zal eens puzzelen om de recepten op een goede manier aan te passen. Gelukkig is m'n moeder diëtiste en die weet dus wel e.e.a. van voeding. Zij is into Puur Gezond, dat komt ook wel overeen met Amber Albarda
.
!
. Even zonder gekheid, van pinda / noten krijg ik een anafylactische shock en moet ik dus met spoed naar het ziekenhuis.
.

Goed dat je waarschuwt dat het deeg ook erg lekker is. 
)