Mirjamsel schreef:Hebben jullie ervaring met afvallen en vegetariër zijn? Kijk, ik ben nog wel zo slim om zelf te bedenken dat ik gewoon veel groenten en fruit moet eten en water en thee moet drinkenMaar wat neem ik als broodbeleg? Elke dag kaas of ei word ik ook zo zat. Af en toe neem ik ook pindakaas en op een hard broodje vind ik smeerkaas lekker. Philadephia met postelein of komkommer en tomaat vind ik ook lekker, maar dat is wat onhandig voor op stage en school
Op stage krijg ik trouwens brood. Dat is altijd volkoren of meergranen en dan staan er meerdere soorten beleg op tafel, maar naast kaas is dat dus vlees en zoet spul, waardoor het me niet echt lukt om iets gepasts te vinden voor een dieet.
Ik neem de komkommer, paprika, wortel e.d. gewoon mee naar school of werk. Brood zover beleggen en de groente in stukjes apart in een zakje. Reuze makkelijk en het blijft prima te eten.
Smeerkaas met paprika is ook heel lekker trouwens, of komijnenkaas met komkommer, pindakaas met komkommer/wortel, vega pathe met komkommer of paprika. ect.