Haha ja voor een keertje ook wel makkelijk idd. Ja das lief van hem idd.
_Mara_
Geplaatst: 18-12-11 15:23
@LauraBram: Ik weet niet meer zo goed welk recept ik vorige keer gebruikt heb, dus heb gewoon nu de eerste genomen die opkwam toen ik googelde op boterkoek. http://www.dekooktips.com/recepten/boterkoek.htm Maar deze site heeft wel goede recepten, heb daar wel vaker dingen van gemaakt. Alleen dit keer heb ik alweer niet de goede basterdsuiker gebruikt vorige keer had ik alleen donkerbruine en nu heb ik alleen witte. Maar denk dat wit altijd nog wel beter is als donkerbruin. Want vorige keer zat ik met het beslag van: hmm, het blijft wel erg donker.
Jakary
Geplaatst: 18-12-11 18:25
Boterkoek klinkt lekker!
Ik vind hier alleen maar donkerbruine basterdsuiker. Ofwel weet ik gewoon niet hoe die andere eruitzien
Ik heb zonet scones gemaakt volgens dat recept van enkele pagina's terug en ze zijn lekker!
Ik ben laatst ontzettend creatief geweest. (not ) Heb de SprookjesBoom cakejes van Koopmans gemaakt. Heel simpel, maar errug lekker.
Wil binnekort cheesecake gaan maken, heb een heel lekker recept gevonden van Nigella. Dus ben benieuwd. Weet iemand of je cheesecake kan maken zonder iets van melk erin? Mijn vader heeft namelijk een lactose allergie, en mag bijna nooit gebak of iets dergelijks. Dus zou wel leuk zijn als ik dit lactosevrij kan maken.
Alleen weet ik niet zo goed hoe ik die glitterstrepen ga maken.. Mijn idee is gewoon chocolade eroverheen slingeren en dan glitters, maar ben bang dat de chocolade al te snel stolt daarvoor.. Iemand een idee?
NuggT
Geplaatst: 19-12-11 22:14
Wauw die zien er lekker uit! Ben benieuwd hoe ze gaan worden. Met die glitters, geen idee .. iets van glazuur eroverheen doen? Maar dat word ook heel snel hard .. Lastig.
Oh dat zou ook kunnen! Met alcohol zeker, dat blijft nog enigzins plakken.
BelgenGek
Geplaatst: 19-12-11 22:19
ik denk dat het geen glitters maar cake sparkles zijn, die zijn grover, zijn ect stukjes zegmaar en daar zal je ze door moeten rollen dan.. oefening baart kunst !
Ja, misschien dat dat het is! Met alcohol en glitters krijg je niet zo'n dikke lijn, en die zullen niet zo lekker zijn om in zo'n hoeveelheid te eten ik bestel inderdaad van die cakesparkles, en ga gewoon oefenen!