Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Valina schreef:__Marloes schreef:
ik kom weer even binnenvallen, iemand ervaring met slagroom wat een natte zooi word en met hele grote klonten er doorheen? ik wou slagroom kloppen voor de chocolademouse maar dat lukt dus eventjes niet... Heb vaak zat slagroom geklopt en dit nog nooit echt meegemaakt...
Ach kan ik de kippen mee blijmaken
Aaargh, dat had ik laatst ook!
Heb uiteindelijk ook kant en klare geklopte slagroom gekocht en die gebruikt.
De keer daarop heb ik een ander merk slagroom meegenomen en toen had ik er geen problemen mee.
Heel vreemd,...
Diana_Mabel schreef:Mayo schreef:Wat een gave koekjes! Ik moet echt een keer zo'n workshop volgen. 1 kleur gaat misschien nog wel, dat heb ik al vaker gedaan met vlinders maken, stipjes erin ook nog wel gok ik en die wavelijntjes, maar hele patroontjes niet
Ik ga mee
prakkie schreef:Dat wil ik idd ook nog steeds doen. maar het komt er steeds niet van....als jullie een def. datum hebben, en de plaats is te doen qua afstand, dan kom ik jullie ook wel pesten
happyhorse schreef:Kreeg net te horen dat er 10 september een winkeltje open gaat in Etten-leur
die taart spullen gaat verkopen, vlakbij de action.
__Marloes schreef:happyhorse schreef:Kreeg net te horen dat er 10 september een winkeltje open gaat in Etten-leur
die taart spullen gaat verkopen, vlakbij de action.
Ik las het ja, erg handig!
Net voor de 2e keer vandaag al slagroom laten mislukken, snap er niets van.. Mijn ma stond erop te kijken en die wist niet wat ik fout had gedaan.. Zo weer proberen, word er bijna depri van
Als oma er maar blij mee is...
Ik kan mezelf kampioen in slagroom laten mislukken noemen volgens mij.. Helaas
Zonnetje81 schreef:Het schijnt dat als je ongesteld bent ofzo dat slagroommaken mislukt? Nooit op gelet