Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ranna schreef:Jaaaa, hier ook. Afgelopen nacht al begonnen. Toen ik rond 4.45 uur naar het toilet ging zag ik dat het pad nat was en het regent nog steeds. 't Gaat niet hard en het betekent dat ik vanmiddag niet op de fiets naar het werk kan/ga/wil maar dat mag de pret niet drukken.
Denk dat een heleboel boeren vooral een vreugdedansje doen.
Scubadoo schreef:Het regent hier de hele ochtend al! Ben er nu al weer flauw van
suuzepuus schreef:Vanavond ga ik wat frambozenstekjes ophalen bij Ranna. Aan benzine kosten ben ik minder kwijt dan aan postzegeld kwamen we achter!
anneliesdj schreef:goeroe schreef:Bij het planten heb ik gewoon wat potgrond tussen de tegels gepropt en daar de aardbeiplanten in gezet. Bij het opbouwen van de toren is het wel heel belangrijk dat je kleine openingen naar de binnenkant hebt want anders drogen de aardbeien snel uit. De binnenkant van de toren heb ik afgelopen najaar en winter als compostvat gebruikt. Ik heb er een laag potgrond overheen gedaan en daar de zonnebloemen en pompoenen in gezaaid. Laatst heb ik de toren nog wat hoger gemaakt, daarom staan de zonnebloemen nu een stukje lager.
Wat apart joh, heb je dat bij iemand afgekeken of zelf verzonnen?
Maar heb je dan nadat het compost is geworden de aardbeien er opzij tussen de tegels gedrukt of heb je dat tijdens het stapelen al gedaan? En krijgen ze zo wel voldoende zon, want de plant zit helemaal onder de tegels toch?
karuna schreef:Goeroe leuk tuintje, zo te zien heeft jullie tuin ook last om gras groen te houden, wij hebben het hier maar opgegeven.
AngelofLove schreef:Net bij de intratuin geweest en mezelf niet kunnen bedwingen. Heb er dus nog een aardbeiplant, paprikaplantje en maggiplant bij. Gister ook nog een champignonnenkweekbak gekregen
takkie_muis schreef:doe ik de paprika in de tuin krioelt het van de gelige rode mieren
zijn het geen dikke spinnen zijn het mieren
Scubadoo schreef:Het regent hier de hele ochtend al! Ben er nu al weer flauw van
anneliesdj schreef:Nee ik ben inmiddels verhuisd, ik woon nu in Schuinesloot, dat is tussen Hardenberg en Hoogeveen en ik zag dat suuzepuus ergens bij Emmen woont en bij mijn weten woon jij net over de grens, dus misschien toch in de buurt?