Adamootje schreef:ik mis de dinochips van vroeger. Die waren zo lekker!
inderdaaaaad, die waren echt lekker! Van Croky toch?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MelanieB schreef:Ik ga wel ff naar Jumbo, schijnt dat ze het daar wel een kratje ofzo kunnen bestellen voor je. Dus ga ik wel ff proberenHet is toch hun policy: Als we iets niet hebben, zeg het maar en ze zorgen dat je het krijgt.
We zullen zien
Cyntje schreef:@Melanie: Mijn man verteld me zojuist dat de meeste Jumbo's een nieuw schappenplan hebben en dat hij heeft vernomen dat de Vanille Cola binnenkort weer terug op de markt komt en dus ook in de schappen van JumboWanneer precies weten ze alleen nog niet
MelanieB schreef:Ik ga wel ff naar Jumbo, schijnt dat ze het daar wel een kratje ofzo kunnen bestellen voor je. Dus ga ik wel ff proberenHet is toch hun policy: Als we iets niet hebben, zeg het maar en ze zorgen dat je het krijgt.
We zullen zien
Blackflag schreef:Nog niet, alleen zero, light en regular zijn van harde flessen naar zachte gegaan, maar dat worden binnenkort weer harde flessen. Wij zijn wel friendchiser, mss maakt het dan anders?
Btw werk je ook in de jumbo of weet je er gewoon veel vanaf haha
Miracle_ schreef:Cyntje schreef:Mijn man heeft een functie bij desbetreffende, zodoende...
8,5 jaar geleden moest ik ook naar hem luisteren op de werkvloer, nu is het andersom
Hahaha awesome!
Dus de cola vanille komt bij de Jumbo weer terug als ik het goed begrijp?!