benangelique schreef:hoe heb je die kerstboom gemaakt marjolein?
ik heb me opgegeven voor 2 nieuwe workshops; boltaart en cupcakes. wil deze maken bij de geboorte van mijn kleintje, dus die moeten wel perfect haha
Waar ga je de workshops doen?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
benangelique schreef:hoe heb je die kerstboom gemaakt marjolein?
ik heb me opgegeven voor 2 nieuwe workshops; boltaart en cupcakes. wil deze maken bij de geboorte van mijn kleintje, dus die moeten wel perfect haha
Janine1990 schreef:Jullie zijn echt kunstenaars! Ik volg jullie sinds een weekje ofzo. Maar echt wauw!
Jullie hebben mij en een vriendin besmet! Dit weekend gaan we met 11 man naar Center Parcs, en we wilden wat lekkers maken en meenemen.
Helaas moet dat vandaag nog![]()
We zaten zelf te denken aan cupcakes (zag een paar hele mooien!), maar kan je hier ook een vullingkje in doen?
Ik las iets over bokkepootjesvulling, hoe maak je dat?
NanceMiss schreef:benangelique schreef:hoe heb je die kerstboom gemaakt marjolein?
Waar ga je de workshops doen?
Miss_m schreef:Als ik dit koop heb ik dan in principe alles voor het boltaarje of is dit niet geschikt ? http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod ... ts_id=2336