Yoghurt, fruit? Oh ik ben weer bijna klaar met werken, heb zo'n zin om uit eten te gaan! Weet alleen nog niet wat ik aandoe, ik heb zo weinig kleding nog hier! (mocht 23 kilo meenemen pffff)
O: magere yoghurt met cruesli T: appel M: cup a soup met pakje crackertjes T: mandarijntjes A: aardappel met champignons, gebakken paprika, erwtjes en worteltjes
mijn twee jongste dochters wilden nog een outfit voor t kerstdiner op school en thuis, geweldig, bij v&d een zwart glitterjurkje, zwarte legging en een ketting met nepdiamant, gouden haarband en bij de c&a een kort ook zwart glitter gehaakt vestje. Helemaal top. En we moesten ook nog eten, bij V&d een maaltijdsalade met geitenkaas, erg gezond en erg lekker. Ik eet vanavond nog een kiwi.
Het is dus geworden: 0: muesli met yoghurt t: - l: bb ham/kaas ( tosti klinkt zo vet) t: appel: d: maaltijdsalade met geitenkaas t: kiwi
Leuk joh garny! Nee in mijn geval geen geld en geen tijd om te shoppen, maar ik heb er gewoon iets leuks van gemaakt, haren leuk gedaan, wat meer sieraden dannormaal en leuke make up....Die kleding komt over 2 maanden hier aan met de container Liedje, dus nog eventjes geduld hahahaha!
Thanx meiden voor de compliments! Ik weet dat jullie eigenlijk allemaal slanker zijn enzo, maar ik wil ook eens laten zien dat stevig ook mooi kan zijn...
Liedje, Jaaduh, ik heb de laatste dagen niet zoveel honger. Soms eet ik meer, soms minder. Dan compenseert dat wel weer. Heb overigens ook geen honger. We hebben dinsdag grote beoordelingen op school. Speelt ook mee. Het is zó druk op dit moment. Ik weet welke voedingsstoffen ik nodig heb en probeer daar ook rekening mee te houden. Bedankt beide!
LA, volgens mij ben jij slanker dan mij, mooie foto's, zou zo wel over willen vliegen...
voor vandaag: 0; cracker jam t: appel l; rauwkost en bb t: kiki d: iets buitenlands, kip met... en rijst t: eierkoek
beweging: half uur fietsen, stallen mesten, half uur paard aan de hand werken met paard en half uur totaal hond uitlaten. Vanavond uurtje pilates oefeningen. Volgens mij ga ik wel goed zo.
LA: Ja, ik weet nog wel dat het bij mij oom en tante ook maanden duurde voordat ze hun spullen eindelijk kregen. Zij zijn naar Afrika, naar Mozambique geemigreerd voor tenminste 2 jaar. Ik heb net al 3 kwartier door de kou naar school gefietst en ga om 12 uur weer terug Mijn gebrekige planning: O: melk met muesli --> 3 kwartier fietsen T: appel, 2mandarijn --> 3 kwartier fietsen L: luxe broodje en grapefruit ofzo.. T: kiwi en nog een koekje ofzo A: sperzieboontjes, kipding en yoghurt en aardappels T: ?