Fruit is nog steeds beter dan koekjes, gefrituurde zooi, enz ... Dus ja het is gezond

Neem dat nu maar gewoon aan

Zonder suikers ga je trouwens keihard stinken, neem dat van me aan ... Mij ruik je tegenwoordig aankomen *zucht*
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mocca schreef:Planning;
O: Schaaltje magere joghurt met cruesli
T: Appel
L: 1 volkorenboterham met appelstroop, 1 klein hard donkerbruin volkorenbroodje met rookvlees
T: -
A: Sperzieboontjes, gekookte aardappels, rundvlees, stukje komkommer en een eetlepeltje appelmoes (anders zijn de bonen zo droog)
T: Schaaltje magere joghurt
gucci_girl schreef:hoe zit het eigenlijk met eierkoeken? de laatste tijd wil ik er daar nogal veel van eten omdat ik in een ander topic gelezen had dat ze volgens hun wel goed waren.. is dat ook echt zo? kom ze niet tegen op de caloriënteller....
Citaat:Over het algemeen wordt aangeraden om per dag niet vaker dan vier maal iets tussendoor te gebruiken. De volgende tussendoortjes zijn verantwoord: alle soorten fruit, een plakje ontbijtkoek, een eierkoek, een krentenbol, een mueslibol, een soepstengel, Japanse zoutjes of zoute sticks. Ook toastjes besmeerd met een 20+ smeerkaas of belegd met een magere vleeswarensoort (bijvoorbeeld rosbief of fricandeau) zijn verantwoorde tussendoortjes.
sokje87 schreef:Ontbijt vandaag:
Bruin broodje met ham
Bolletje met pindakaas
Mueslibolletje
Tussendoor:
Droog bruin broodje, appel =)