Ben blij dat bokt er is en dat er lieve mensen op zitten!
Mijn oplader ligt nog bij hem waarschijnlijk.. Mijn tel knippert al.
Gisteren vertelde hij me vandaag nog langs te komen, ook om mijn ouders eerst afscheid te doen.
Heb dit gisteren ook bij zijn ouders gedaan.
Die zeiden wel, als jullie voor elkaar bestemd zijn vinden jullie elkaar wel weer..
Heb net wel een sms van hem, hij had zijn tel. vanochtend vergeten.
Hij smste eerst:
Hee Sel. had de mobiel thuis maar ik kan vanmiddag niet, sorry. Heb met chris afgesproken om wat te gaan doen. Kus mij
Dus ik smste hierop:
Is goed, maar zou je willen opnemen? Kom je dan vanavond? ff gedag zeggen en mijn oplader brengen? Zou t waarderen, joe hoeft niet gelijk zo vijandig en afstandelijk te doen ikneens. Ik bel je zo wel es... ga heus niet zeiken X
Hij:
Ik heb even gezocht maar volgens mij ligt je tesje ergens anders kan hem echt niet vinden. Als ik hem vind zeg ik het wel. Wil even rust even na denken oke. Zoek ook maar even in de andere tassen dan. Heb even geen zin om te bellen kus gr mij
Ik;
Goed.
Zulke rot smsjes... zo anders dan anders.. het is ook anders maar gisteren om deze tijd nog niet zo anders!...
Gelijk dan gr. in t smsje.. normaal heel anders..
Ik laat m nu ook wel.. maar vindt t gemeen van m..
Magriet, misschien is dat wel een goede!
Ik denk dat ik of vanmiddag/vanavond of morgen ofzo wel langs kom.. Net wanneer het jou past! heb zeeen van tijd nu!
Straks sol. gesprek, maar bel het denk ik af, en ga werk zoeken in leeuwarden.
Dit was maar voor 2 dagen in drachten, en beschik nu niet meer over een auto.... en die van mijn moeder is ook geen optie, dat kan niet.. De bus lijn naar drachten toe is hier niet geweldig, dan zou ik moeten overstappen in Quat. of fietsen naar kootstertille..
SAKKIA; bedankt joh! Misschien niet eens een raar idee!

heb zin in gezelschap!!!