[HK]Geen koek en chips,maar een strakke bips! Bokkers op die

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ladyjoy

Re: [HK]Geen koek en chips,maar een strakke bips! Bokkers op die

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 19:40

Mijn instructeur heeft altijd uitgelegd dat je pas na minstens een half uur een groter % vet (60% en 40% koolhydraten) gaat verbranden en dat je hartslag dan ook lager moet blijven. Dus kan je beter een hogere hartslag ontwikkelen (door harder aan de slag te gaan) en dan verbrand je meer koolhydraten (+- 60 Ziek en minder vet (40%), maar val je wel sneller af.

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 19:42

Vandaag wederom een redelijke dag, gaat steeds beter Lachen

Myra, volgens mij heb je inderdaad gelijk hoor, na 20 minuten begint het pas!

O: 2 mb, slankie, glas sinaasappelsap
T: 2 mb, kipfilet
T: 1 fourré vanille
L: 2 mb, rookvlees
T: 2 fourré, 1 vanille en 1 choco Nagelbijten / Gniffelen
T: Cup a soup tomaat met 1 mb+boerenboter
T: Mandarijntje en paar stukjes sinaasappel, 6 pepernootjes
D: Zuurkoolschotel, glas melk
anderhalf uur badminton
T: - Ik vind dat ik al genoeg tussendoortjes heb gehad!

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 19:48

Precies Lachen
Die van mij moet ook erg laag zijn wil ik optimaal vetverbranden. Hij zit bij mij dan op de 131 BPM. Mijn maximum is 202 (220 min je leeftijd!). Dus dat is erg laag, 65% van je hartslag. Voor conditie moet je rond de 80% zitten.

Tamara (toch?), misschien handig om er wat meer over te lezen op internet. Ik zou toch echt minimaal een half uurtje doen Knipoog

Tammietjeeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 20:12

Myra schreef:
Precies Lachen
Die van mij moet ook erg laag zijn wil ik optimaal vetverbranden. Hij zit bij mij dan op de 131 BPM. Mijn maximum is 202 (220 min je leeftijd!). Dus dat is erg laag, 65% van je hartslag. Voor conditie moet je rond de 80% zitten.

Tamara (toch?), misschien handig om er wat meer over te lezen op internet. Ik zou toch echt minimaal een half uurtje doen Knipoog

Ja, Tamara Knipoog .
Ja idd. Maargoed, ik nam het maar aan van haar.
Doe ook altijd op crosstrainer interval, schijnt ook erg goed te zijn.
Ga er zo wat meer over lezen!

Iig bedankt

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 21:15

LittleAnn schreef:
Mijn dagje:
o: wit broodje met kip en beetje groenten (restje van gisteren)
t: twee mini koekjes
t2: vruchtenyoghurtje
l: twee witte broodjes met kaas, 3 minikoekjes
t: handje noten
t: 4 caramelsnoepjes
a: christmas dinner van het werk, ik ga voor de kipcocktail, vegetarische quiche en vruchtensorbet
Haha!

Waarom kan ik nooit meer 1 dag zonder snoep/koek??? Ik moet weer suiker afkicken, dat is duidelijk... Ga mijn best doen!! Ik heb het al lang niet meer gevraagd, maar wat vinden jullie ervan vandaag? Ik wil stabiliseren nu, het gaat niet zozeer meer om afvallen....

LMR

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 21:31

LA: Ik vind je dag er wel goed uit zien hoor LA! Ik mis alleen het fruit maar dat had je niet in huis toch? Dat kan dan ook wel je suiker een beetje vervangen misschien

Mijn dag was echt raaar! niet het gevoel veel gegeten te heben maar blijkt dat ik toch rond de 2000 kcal te zitten.. beetje raar maargoed

O: brinta met zoetstof
T: appel
L: 2 broodjes appelstroop
T: mandarijn, appel
T: 2 broodjes chocopasta
T: sultana's, appel
D: kip kerrie met groenten en rijst
T: yoghurt met zoetstof

b: 20 min fietsen, 30 min doorlopen, 8 uur school (killing echtwaar)

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 21:43

Zucht.. net weer een vreetbui gehad Boos!

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 21:47

Morgen en weekend zullen ook al niet beter worden.. Morgen slaagt m'n beste vriendinnetje als het goed is en gaan we uit eten + uit, zaterdag ga ik leuke maar ook emotionele dingen doen (winkelen, maar ook naar het graf van de moeder van mijn - vorige - ex..), zondag wordt m'n oma d'r verjaardag gevierd en gaan we uit eten..

Sizzy

Ach gut voor LJ
Heel vervelend als hij je niet los kan laten en je blijft 'lastig vallen'

Ik heb net weer heerlijk een uur kick-fun gehad! Was weer inspannend, net lekker gegeten Vork

LMR

Ah balen LJ... maar ik vind dat je het jezelf niet echt moet kwalijk nemen hoor, als je net uit elkaar bent heb je het al moeilijk zat! Van 1 vreetbui zal je niet aankomen Lachen

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 21:51

Soms moet je even toegeven LJ. :J Ach gut Gewoon nu weer oppakken. Ja

Girley_

Wat heb je gegeten lj? en hoe is het nou?

thanx lmr, maar weet je wat het is, in nederland at ik veel gezonder, dus bruin brood, bruien pasta en rijst, geen snoep en veel fruit en groenten, enik fitnesste regelmatig! hier is het zo'n beetje het tegenovergestelde, toch ben ik slanker ( want ik eet minder dan eerst denk ik) maar ik voel me gewoon niet gezond! Het is hier alleen onmogelijk om deze lifestyle voort te zetten. De groenten en fruit zijn onmogelijk duur en de kip is ook niet lekker ( lijkt heel droog en brokkelig, bwerk). Nou ja, volgende maand begin ik in elk geval weer met 2 dagen 3 uur lesgeven, 2 dagen trainen voor de showgroep en 1 keer fitnessen. Ook heb ik dan een hondje Hyper! en daar ga ik mee wandelen en zwemmen in het weekend Haha! Het komt wel goed maar ik voel me gewoon ongezond!!!
Nog even twee pica's van mijn laatste show Haha! kreeg vandaag de foto's..

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Girley_ op 13-12-07 21:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Sizzy

Gaaf LA!! Je ziet er goed uit Ja Ja

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 21:52

LA Ik vind de foto's echt supercool! Maar dat wist je al. Knipoog Super dat je nu gaat starten met lesgeven! Haha!

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 21:53

Thanx meiden Haha! Ja ik heb er ook super veel zin in, we zijn nu echt druk bezig om alles te regelen en het komt nu echt dichtbij! Jullie zullen we foto's zien van de opening enzo, echt zo leuk Haha!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 21:54

Spannenddd Haha!

Luuz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 21:55

LittleAnn schreef:
En de woningbouw? Hamer die zijn ook niet goed bij hun hoofd, niet normaal wat die mensen je aan stress kunnen bezorgen over een huurhuis! Bij mij ook, het huis MOET kaal opgeleverd worden, d.w.z. zonder vloer, zonder gaatjes in de muur etc. Nou toen ik erin kwam werd ik bijna gedwongen om alles over te nemen ( er ligt dus nog laminaat in) en ik weet niet hoeveel gaten ik heb moeten vullen en plakstrips heb moeten verwijderen, echt achterlijk dat ik nu moet zorgen dat alles perfect is. Dat lijkt me nou net een taak van een woningbouwstichting toch????

Jeetje wat een gezeur toch weer! Ook niet echt eerlijk als jij het wel zo moest overnemen. Idd lijkt me iets voor de woningbouw stichting, is dat wel een beetje goed geregeld daarzo?
Ik vind je dag er trouwens best goed uitzien. Best heftig ontbijt btw (niet qua calorien ofzo maar qua smaken die ik niet weet of ik die sochtends net uit mn bed al kan hebben Bloos) Alleen die minikoekjes en snoepjes zijn iets minder, maar als je eenmaal weer fruit kan kopen gaat dat denk ik ook weer beter Lachen

Mocc: GEFELICITEERD!!! Go jij! Go jij! Cheese! Ja Go jij! Go jij! Party!!

MysticA: Jeetje wat een narigheid allemaal zeg.. Veel succes ermee!
Myra: Jeetje.. Als ik ff op de crostrainer sta dan zit ik al snel aan hartslag 170!! En dan ga ik niet eens zo hard.. Kan ik daar iets aan doen?
LMR: Vind het opzich ook niet super veel lijken. Alleen de broodjes chocopasta en sultana's tellen wel flink mee denk ik?
LJ: Nog steeds sterkte he! Echt stom dat je ex je nu steeds toevallig opzoekt enz.. Snap wel dat je je daar rot om voelt.. Maar wel even doorzetten Lachen

Ik had vandaag een prima dag al zeg ik het zef:
O: melk met havermout
T: appel
L: 3 bb, mandarijn, minibros (traktatie)
T: mandarijn, stroopkoek
--> paardjes voeren
--> Fysiosport.. (killing voor mn benen)
A: Broodje kaas, speculaasgebakje
--> uurtje in stad gelopen om te shoppen..
Shoppen is idd momenteel echt niet leuk om te doen. Ik vind het trouwens echt niet normaal dat ik met mijn best wel redelijk normale niet al te dikke figuur al een maat L nodig heb qua shirtjes! Ik heb best een beetje buikje, maar ik vraag me echt af wat anderen dan moeten met echt overgewicht??? De mode is trouwens nu ook echt niet boeiend..

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 21:55

Mijn dag:
O: twee bruine boterham pindakaas/hagelslag
T: 3 plakken ontbijtkoek zonder boter
T: twee mandarijntjes + bruine boterham boterhamworst
L: twee bruine boterhammen pindakaas/hagelslag
T: twee volkoren boterham pindakaas/hagelslag
A: Lasagne
T: droge crackertjes.

LMR

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 21:57

Wauw gave foto's!

Maar wat lastig joh dat het fruit daar zo duur is.. zou je niet verwachten trouwens. En als je vergelijkt dat je daar nu wit ipv bruin eet enzo dan is het ook wel logisch dat je je wat ongezonder voelt. Je krijgt dan natuurlijk minder vezels binnen. Is het eten daar ook heel vet bereid dan?
Maar met dat programma wat je nu beschrijft wordt je in iedergeval fit, dat kan toch niet anders lijkt me. Lachen Superleuk ook zoveel dansen, had je al eerder les gegeven?

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 22:00

Luuz schreef:
Shoppen is idd momenteel echt niet leuk om te doen. Ik vind het trouwens echt niet normaal dat ik met mijn best wel redelijk normale niet al te dikke figuur al een maat L nodig heb qua shirtjes! Ik heb best een beetje buikje, maar ik vraag me echt af wat anderen dan moeten met echt overgewicht??? De mode is trouwens nu ook echt niet boeiend..

Dat vraag ik me ook altijd af.. Had toen ik 10/15 kilo zwaarder had, dat ik meestal ook geen riemen kon kopen.. Ze pasten simpelweg gewoon niet om m'n heupen Boos!
Nu heb ik gisteren een nieuwe gekocht, maar was ook maat L (zo werd het in die winkel genoemd).

Luuz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 22:03

Ja he :S Echt bizar gewoon.. En om nou als je iets groter bent direct met M&S enzo te moeten gaan shoppen terwijl je nog jong enz bent :S

LA: Wat een supercoole foto's!! Je ziet er cht goed uit zeg! Helemaal stralend!!
Ik had trouwens ook niet verwacht dat het fruit daar zo duur zou zijn eerlijk gezegd..

LMR

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 22:14

@ Luuz: jaaa die broodjes choco was niet best, dat was 300, en de sultana's 170. Ik dacht eigenlijk dat ik er beter aan deed mn behoefte aan chocola via mn broodbeleg binnen te krijgen dan gewoon echt repen te eten. Maar daar kom ik nu een beetje op terug denk ik Lachen Helaas is de pot nog niet leeg... Bloos

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 22:17

Nee dat had ik ook niet verwacht, maar er wordt hier gewoon helemaal niks zelf verbouwd, alles komt van venezuela geimporteerd, het is niet te eten en stervensduur. Laterrrrr ga ik zelf wel groenten en fruit verbouwen ofzo! Het eten is inderdaad vet bereid, alles in veel olie enzo en alles dat slecht is is goedkoop en alles wat goed is is niet te vinden en heel duur. Ja zo lukt het me niet echt op deze manier...
Als ik eenmaal weer centjes heb ga ik net als iedereen hier ook weer eten bestellen, maar dan bij een mevrouw die biologisch e vegetarisch kookt ik denk dat het dan al beter met mij zal gaan. Ja die witte troep zorgt ook voor verstoppingen inderdaad hahaha

Ik gaf in nederland ook al les, maar dit wordt mijn eerste dansschool! Zou dat eigenlijk in nl gaan doen maar het wordt toch lekker hier Haha!

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 22:17

Oeeh, nice foto. Haha!
Sorry ladies, ben even snel door de pagina's gebladerd, maar wil eigenlijk naar bed.

planning
O: 2 bb + pindakaas met hagelslag
T: 1 bb + appelstroop
L: 2 bb + appelstroop + mandarijn
T: time out
T: 1 bb + appelstroop
T: eierkoek
T: 2 tosti's (alleen met kaas)
2.5 uur tennissen
T: (tijdens het tennissen) time out
D: 2 bb + pindakaas met hagelslag
T: dubbelvla (aardbei/vanille)

Wat een rare dag zeg. Wel 12 boterhammen. Nagelbijten / Gniffelen Weinig fruit, geen groenten. Naja, morgen weer een dag hoor. Clown
Sowieso, donderdags vind ik altijd moeilijk inplannen ivm tennissen.

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 22:19

Goed dat je zoveel brood eet Jade. Lachen Je fietst genoeg!