Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Myra schreef:Precies
Die van mij moet ook erg laag zijn wil ik optimaal vetverbranden. Hij zit bij mij dan op de 131 BPM. Mijn maximum is 202 (220 min je leeftijd!). Dus dat is erg laag, 65% van je hartslag. Voor conditie moet je rond de 80% zitten.
Tamara (toch?), misschien handig om er wat meer over te lezen op internet. Ik zou toch echt minimaal een half uurtje doen
LittleAnn schreef:Mijn dagje:
o: wit broodje met kip en beetje groenten (restje van gisteren)
t: twee mini koekjes
t2: vruchtenyoghurtje
l: twee witte broodjes met kaas, 3 minikoekjes
t: handje noten
t: 4 caramelsnoepjes
a: christmas dinner van het werk, ik ga voor de kipcocktail, vegetarische quiche en vruchtensorbet
LittleAnn schreef:En de woningbouw?die zijn ook niet goed bij hun hoofd, niet normaal wat die mensen je aan stress kunnen bezorgen over een huurhuis! Bij mij ook, het huis MOET kaal opgeleverd worden, d.w.z. zonder vloer, zonder gaatjes in de muur etc. Nou toen ik erin kwam werd ik bijna gedwongen om alles over te nemen ( er ligt dus nog laminaat in) en ik weet niet hoeveel gaten ik heb moeten vullen en plakstrips heb moeten verwijderen, echt achterlijk dat ik nu moet zorgen dat alles perfect is. Dat lijkt me nou net een taak van een woningbouwstichting toch????
Luuz schreef:Shoppen is idd momenteel echt niet leuk om te doen. Ik vind het trouwens echt niet normaal dat ik met mijn best wel redelijk normale niet al te dikke figuur al een maat L nodig heb qua shirtjes! Ik heb best een beetje buikje, maar ik vraag me echt af wat anderen dan moeten met echt overgewicht??? De mode is trouwens nu ook echt niet boeiend..