Was erg lekker! De stukjes zongedroogde tomaat deden haast bacon-achtig aan. Ik gebruikte net zoals bamifit de alpro cooking light cream en daardoor was het ook een gezond recept met weinig calorieën
Die Toscaanse kip ga ik ook eens proberen in een vega variant! Bedankt voor het delen van de link
Hier toevallig ook een recept van bamifit: courgette pakketjes met witte kaas erin, punt paprika, cherry tomaat en ui uit de oven met couscous. Niet zo mooi als bij haar maar wel heel lekker!
Lunch op stage. Bagel zalm roomkaas, noedelsalade met kippendij en een salade met rucola, feta, rode biet, broccoli, zoete aardappel, kidneybonen, bosui, een eitje en honingmosterd dressing
Lunch ergens vorige week, bagel met cashewspread en zongedroogde tomaat en in het zakje zat bananenbrood
Wrap met chili sin carne en guacemole
Ontbijtje ergens, havermout met bessen en bananenbrood
Eten op werk (laatste keer werken in de keuken helaas, maar moest even wat moeilijke keuzes maken, omdat ik te veel tegelijk in mijn leven prop). Salade, falafel, geroosterde aubergine en tahini
Lunch ergens, omelet met asperges en zongedroogde tomaat
Bananenbrood in de zon
Vega lasagna
Vriend had lunch voor me gemaakt
Ontbijt gister. Havermout met pruimen, blauwe bessen en walnoten
Lunch gister, salade met kikkererwten, paprika, komkommer, rode ui, peterselie, feta, kalamata olijven en een sojayoghurt dressing
Lunch op werk vandaag, wrap met vega kipstukjes en een restje van de salade
Net, groentesoep met boterbonen, raapsteel en tomaatjes
Ik heb niet meer zoveel foto's gemaakt de laatste tijd, maar deze 2 maakte ik deze week nog:
AH Verspakket - Gnocchi Bolognese Deze komt tegenwoordig vaker terug in ons weekmenu
AH Verspakket - Oosterse Bami Eerste keer dat we deze gegeten hebben en is goed bevallen. Volgende keer zou ik misschien wel nog wat satestokjes met saté saus erbij doen als extraatje.