Met jou zelf ook alles goed hoop ik?!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Vrienden wonen in Wilhelminaoord

volgend jaar weer een poging om eindelijk es een x naar A'dam te gaan met Koninginnedag
's Morgens even het Wilhelmus spelen en vlag hijsen in het dorp dan even over de markt en gebakjes halen (traditie) en 's middags denk ik nog even naar een dorp verderop naar de markt, altijd erg gezellig.
hahaha en altijd rammend druk. Zie wel, misschien ga ik wel gezellig ff delft door met wat vriendinnetjes, lekker paardrijden en 's avonds alvast richting mijn ouders voor weekendje weg. 
!
!

VAKANTIEGELD
Maar Vledder ken ik wel
Is gewoon een plaatsje in Drenthe. 3 kwartier rijden en ik ben er denk ik

Vledder is een groot kamphuis in Wilhelminaoord, wat toebehoort aan de gemeente Den Haag.
toen ik er de vorige keer was!
Blinnii schreef:Dat gaat altijd zo Patries, ze mogen je nu eenmaal niet meer geven dan hun eigen schalen.
Bij de Albert Heijn verdiende ik ruim 4,50 per uur .. toen ik bij de Miss Etam begon, ging ik naar een bedrag van 3,75 per uur
Dat bedoel ik niet Saskia ..Vledder is een groot kamphuis in Wilhelminaoord, wat toebehoort aan de gemeente Den Haag.
Alle basisscholen in Den Haag gaan daar in groep 7 of 8 met hun kinderen op werkweek.
Oh oke hahaha
Sizzy schreef:benangelique schreef:pffff, heb tijd zat om bij te lezen! zit al vanaf 3.45 op... ben harstikke moe en mijn ogen branden zowat uit mijn hoofd, maar kan de slaap niet vatten.
word GEK van het leed dat keuken en badkamer uitkiezen heet..
eten is de afgelopen dagen een drama geweest en ook ben ik vrijdag helemaal de afspraak bij de voedingsconsulente vergeten omdat ik redelijk aangeschoten op een terrasje hing
Dronken torhaha
Wat ontzettend balen dat je niet lekker hebt kunnen slapen BAwas je toen nog bezig met uitzoeken? Zit er haast oid achter?