[HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

benangelique

Re: [HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 10:54

sizz d'r vriend is nu bij haar om de autosleutels op te halen

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 10:58

Maar is sizz die waarvan haar vriend op winterreis ging? :o

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 10:59

Angelique, kon niet slapen. Moest ook nadat ik de eerste keer wakker werd ontzettend overgeven. Dus stond midden in de nacht onder de douche. Daarna nog poos beneden gezeten en toen tegen 4'en weer naar bed gegaan.

Sizzy

Verdomme, waarom doet hij dit....belt om 8:45 even op dat hij z'n autosleutel nodig heeft en dat hij die om half 10 komt ophalen.... lag nog in bed...heel de tijd bij mezelf te denken dat ik niet aan hem moet denken... ;(

Voel me helemaal leeg nu. Zit hier goed potje te janken.... het was niet eens een vervelende ontmoeting, hebben even kop thee gedronken (of nou ja hij, die van mij staat er nog...) en nu is hij weer weg en toen stortte ik weer in.....

xingridx

oh das ook minder Sanne :(:)

Ja, Armaris :)

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 11:00

SannevdM schreef:
Angelique, kon niet slapen. Moest ook nadat ik de eerste keer wakker werd ontzettend overgeven. Dus stond midden in de nacht onder de douche. Daarna nog poos beneden gezeten en toen tegen 4'en weer naar bed gegaan.

:(:) Ook voor sizz een hug :(:)

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 11:01

Sizzy :(:)

Gewoon allemaal er even goed uitgooien...op zich wel weer positief dat de ontmoeting an sich niet heel naar was..
maar je bent nog niets wijzer? heeft hij er ook gewoon helemaal niets over gezegd?

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 11:01

Sanne :(:) Beterschap. Wat moet jij geratbraakt zijn zeg :(:)

Verder knuffels voor iedereen die dat nodig heeft :(:)

Ik weet niet of ze betrouwbaar is. Ze had haar wel gezien zei ze, maar ja, dat kan net zo goed een andere kat zijn :o

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 11:02

Nee niks wijzere, ontmoeting was niet naar in de zin dat we geen ruzie hebben zitten maken. Het was heel raar om elkaar te zien zo bij mij thuis.... ik heb gezegd dat ik echt voor mezelf ga kiezen als hij het niet doet en dat ik hier aan onderdoor ga. En dat zag hij zelf ook in, zag dat ik magerder was geworden en dat ik het heel slecht trok...

Hij heeft het gevoel alsof ik gisteren pas weg ben gegaan uit Australie (4,5 week geleden).... en gaat nu hard nadenken in de wintersport of zo....

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 11:04

hmm...

persoonlijk vind ik dat hij dus al 4,5 week heeft gehad om na te denken, vind het beetje stom dat ie dat nu ineens gaat doen dan :?

dit natuurlijk wel gebaseerd op mijn mening, ken de hele situatie natuurlijk niet ;)

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 11:06

Heeft ie geen tijd voor gehad zegt hij....

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 11:09

Ja vind ik ook raar, hij speelt een beetje met je hoor. Vind het denk ik allemaal wel makkelijk zo, jij niet te dicht bij hij lekker op wintersport plezier maken en dan zeggen dat hij gaat nadenken. Nouik geloof er niks van :n

Sorry maar mannen kunnen zo vreselijk makkelijk zijn bij tijden. Die trekken hun handen er liever af. Er is toch niks makkelijker dan op wintersport gaan en het "gezeur" van een relatie niet aan je hoofd te hebben.
Als hij echt een kerel was geweest was hij naar je toe gekomen en hadden jullie echt gepraat en misschien beslissingen genomen. Komop zeg hij heeft er 4,5 week over na kunnen denken :n

Sorry dat ik misschien wat hard overkom, maar zeg het alleen maar in jou belang hoor :*

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 11:10

Dat snap ik SAKKIA, dat zeggen veel mensen tegen me. Maandag 9 feb is hij terug en dan hebben we afgesproken, dat wil ik dingen horen anders is het klaar.... hoe moeilijk het ook is....

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 11:10

ik stuur je even een pb'tje..

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 11:11

SAKKIA schreef:
Ja vind ik ook raar, hij speelt een beetje met je hoor. Vind het denk ik allemaal wel makkelijk zo, jij niet te dicht bij hij lekker op wintersport plezier maken en dan zeggen dat hij gaat nadenken. Nouik geloof er niks van :n

Sorry maar mannen kunnen zo vreselijk makkelijk zijn bij tijden. Die trekken hun handen er liever af. Er is toch niks makkelijker dan op wintersport gaan en het "gezeur" van een relatie niet aan je hoofd te hebben.
Als hij echt een kerel was geweest was hij naar je toe gekomen en hadden jullie echt gepraat en misschien beslissingen genomen. Komop zeg hij heeft er 4,5 week over na kunnen denken :n

Sorry dat ik misschien wat hard overkom, maar zeg het alleen maar in jou belang hoor :*

Ik denk, jij zegt :)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 11:13

Ben het met sakkia af, volgens mij is hij je verdriet helemaal niet waard.

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 11:14

Mannen... Die kunnen gewoon echt vreemd redeneren: 'als ik er niet aan denk dan bestaat het niet'. :roll:

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 11:19

Ja idd zoiets...ik ben er de hele dag mee bezig en kan geen knop omzetten...wish I could ;)

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 11:26

Ik kan het me voorstellen dat je op dit moment nergens anders aan kunt denken. Zelf heb ik het gelukkig nog nooit meegemaakt maar een vriendin stuurde net een PB dat het tussen haar en haar vriend ook uit iis.
maar als hij nu pas gaat nadenken over wat hij wil is hij imo niet goed bezig. Meid ik geef je een dikke knuffel en mijn pb staat open mocht je willen.
heel veel sterkte

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 11:33

mannen zijn idd heel goed in struisvogelpolitiek. geen idee wat ze daarmee aanrichten bij anderen...

hug voor suus en sanne.

SelenaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 12:24

Hoihoi,
Ik zal me even voorstellen, mijn naam is Selena en woon in Kollumerzwaag.
Wordt over 2 weken 20.
Heb vanaf maart een vriend, woon er vanaf april in huis (bij zijn ouders)
Sietse zit vanaf deze week in de ziektewet om zijn knie en is dus nu veel thuis.

Ik hoop dat ik er ''bij'' mag, heb wel belang bij wat aandacht.
Magriet zei al dat het over is tussen mij en mijn vriend.
Gisteren....
Voelt zo ongelovelijk k.u.t!

Waarom is het zover gekomen.......... ;(
we hadden al veel ruzie de laatste tijd, steeds spanningen en irritaties.
Goed gepraat en zijn we tot de conclusie gekomen echt voor elkaar te willen gaan.
Nu hebben we deze week alweer zitten praten, zitten huilen, praten! Bah..
dinsdag was alles weer goed, en ook woensdag!
Wel overdag wat gezeur! Ik had gezegd te moeten leren, dus wij naar mijn ouders, want we moesten ff oppassen op onze honden.
Dus ik mijn school spul erbij, en zag ff wat voor taken ik nog moest doen, en qua leren hoefde dat niet.
Ik was vrij snel klaar, aangezien ik het de laatste tijd goed bij houdt.
dus ik zei ik ben klaar, werd hij bijna boos op me en zei; je loog dan tegen mij over het leren. Toen zei ik wees blij, ik ben lekker klaar..
Nouja, wat genegeerd en wezen eten (hij wou niet mee eten, ging computeren) en later toch maar de knop om, en was het weer goed. Dus ik mijn paardenspullen op de foto zetten, omdat het overbodig is (paard is vorige week opgehaald, verkocht).
Die avond nog mee geweest naar zijn pake, waar het niet goed meegaat. En daarna gezellig met zn 2en op de bank gezeten! Lekker knuffelen, samen liggen! Heerlijk..
Tot dat we op bed gingen, want ik zei iets trgen hem, waar hij dan de volgende keer misschien rekening mee kan houden.... En hij voelt zich altijd zomaar aangesproken, dus weer wat gezeur. Op bed steeds irritant doen, zoals kinderlijk praten, mijn kussen afpakken en niet meer terug willen geven, overdreven scheten laten onder de dekens( hij weet dat ik dit niks vindt) Dus op een gegeven moment was ik behoorlijk geirriteerd. Toen wat ruzie, en ik moest het bed maar uit. Hij vet schreeuwen dat ik NU het bed uit moest.
Hmm, ik ook nog gedaan, en op de grond gaan liggen.
Zegt hij ik heb er genoeg van. 'morgen ook niet net doen dat er niks aan de hand is'. Nouja ik; goed als jij t zo wil hebben.
10 minuten later zegt hij; sel, kom weer in bed! Dit hoeft ook niet!
sja, toen was ik op mijn beurt weer koppig en zei nee laat nu maar, blijf hier wel.
Nou goed 2 uur zo gelegen te hebben, wou ik er toch wel weer in, en dus het bedje weer in gestapt.

Volgende dag deed hij net dat er niks aan de hand was, en ik reageerde daar eerst niet op.
Ik zat er wel mee wat er die avond is gebeurd en voelde me er niet op mijn gemak bij.
' s middags zei ik tegen hem misschien moeten we toch even praten..
Hij nou toe maar. dus ik zo uitleggen dat ik het dus echt niet leuk vondt.
Dus Sietse voelde zich weer aangesproken en werd boos en vondt dat ik mijn spullen moest pakken.
Had er eerst geen zin in (nog niet, maargoed) en haalde hij zijn zus erbij. Leuk.....

Wij praten, en zegt hij ik mis wat. Ik vindt dat het gewoon niet klikt!
Nja goed, laatste tijd niet echt meer nee. Ook wel hele leuke dingen gedaan hoor!
Zo hebben we zondag heerlijk filmpjes gekeken en hebben we elkaar regelmatig verliefd en tevreden aan gekeken.

Later zijn moeder erbij, en die zei ja jullie passen niet bij elkaar, blabla.
Waarop ik antwoorde, ik denk dat wij veelste veel op elkaar lip zitten, we hebben geen eigen leventje meer. Maar alleen ons leventje.
Maar ik vindt wel dat we goed bij elkaar passen.

Sietse laat zich altijd snel ompraten door zijn ouders, en antwoorde dus sorry selena, het wordt hem niet meer.

Hele avond spullen zitten pakken. Steeds gezegd Siets we kunnen toch eerst gewoon rustig aan doen, en dan weer rustig opbouwen, en eerst ons eigen leventje wat meer oppakken..
Maar hij mist gewoon wat zegt hij, ik denk dus zijn vrienden. Want hij had altijd een erg goede band met zijn vrienden! Elke week pokeren, stappen en etc. Dit zit er bijna niet meer in.

Later op de avond hier nog gezeten, even gepraat, zegt hij ik ga er ook echt nog goed over nadenken, maar het kan gewoon zo nu niet meer.
En daar ben ik het ook mee eens, maar denk laten we het dan niet gelijk defenitief uit maken... Waarom nou??? We hebben zoveel leuke dingen gedaan! En qua liefde is het er nog veel, altijd gedacht van hem kant ook nog.

Voor de rest voelde het altijd zo vertrouwd, ik was er altijd, sliep daar en stond er op! Deden veel samen, lekker bankhangen, wijntjes drinken!! Zelf samenwonen plannen waren er!!!!

Waarom nu?? Voel me ongelovelijk verdrietig!!!! Hij neemt zijn tel. niet op, en smst niet. Hmm zit er echt doorheen waarom nu alles zo bij elkaar.. die rot dingen!
- School ging niet, doe nu een jaar extra.
- Geld heb ik haast niet, dus heb een lening van ib groep. en sta nog soms in het rood.
- Paard is vorige week verkocht.
- En nu dit,

Waarom, wanneer stopt het?????
Wil sietse absoluut niet kwijt, ik dacht altijd als er iets moeilijks was; gelukkig heb Sietse nog!
Die gaf me erg veel steun, ook als ik het echt niet meer wist, hij was er altijd.. en nu...
Nu niet meer..

Weet niet wat ik moet doen.....
Wil hem echt echt niet kwijt!!!!
Hou zoveel van hem!!
Ik maak mezelf hier gek... Voelt echt akelig!!!!!

SelenaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 12:33

Heb btw nog helemaal niks gehad, bakje koffie alleen.
Ben trouwens 1.73m en weeg denk ik wel rond de 70 kilo, misschien 2 kilo soms lichter.
Ik wil er toch wel paar kilo's af, maar misschien dat het nu wel gaat lukken zo!!!
De buik en mijn bovenbenen heb net iets teveel!
Erger me er elke keer wel aan!

Hmmmm! Rot gevoel nu!!!!!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 12:38

SelenaV, welkom en direct maar een :(:)

Je woont wel dichtbij Dus als je een avondje een glaasje wilt doen kom je maar langs, :D

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 12:43

Hey Selena, tuurlijk mag je hier ook posten.
ten eerste wil ik je een dikke knuffel geven. Weer heel wat veranderingen voor jou. Probeer alles anders eens op papier te zetten en maak daar een brief van die je naar Sietse suurt. Niet alleen maar verwijten maar wel de feiten. Hopen dat jullie er toch nog uitkomen want als ik het zo lees is de liefde nog niet over.
Dikke tut

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 13:14

wat een verhaal selena, maar toch een welkom
kan je posten wat je normaliter eet op een dag?