McFleurie schreef:Vandaag:
O: wb light jam + fruit
T: mandarijnen
L: 2 wb slankie
T: crackers
T: eierkoek (+ light jam?)
D: salade en een broodje
T: eierkoek of crackers
Even afgemaakt.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

McFleurie schreef:Vandaag:
O: wb light jam + fruit
L: 2 wb slankie
T: crackers
T: eierkoek (+ light jam?)
D: salade en een broodje
T: eierkoek of crackers

Daarnaast nog steeds in conflict met be wooningbouwvereniging over dit huis en dan nog het laatste nieuws.
Ik heb 5 katten hier, 1 van 5, 1 van 3 en 3 kittens van 4 maanden. 1 van de kittens is nu al krols en dus moest de kater gisteren gecastreerd worden, dit omdat een castratie een minder zware ingreep is als een sterilisatie. Dus eerst gisteren de hele dag in de stress gezeten over hem omdat hij nog zo jong is. Gelukkig is alles goed gegaan en heeft hij nergens last van. Maar nu accepteren de andere kittens hem niet meer en doen niks anders als grommen.
Zo zielig voor hem.
Dus na dat alles zat ik gisteren met migraine. Vandaag is 1 van de kittens zo gek, dat ze zelfs naar zichzelf gromt. Toen is ze gevallen en nu heeft ze een bloedlip. 
ukje schreef:Mocca gefeliciteerd trouwens mag ik vragen hoe oud je bent geworden.

Balen zeg, en wat achterlijk dat ze zo raar doen over de as van je opa...En de woningbouw?
die zijn ook niet goed bij hun hoofd, niet normaal wat die mensen je aan stress kunnen bezorgen over een huurhuis! Bij mij ook, het huis MOET kaal opgeleverd worden, d.w.z. zonder vloer, zonder gaatjes in de muur etc. Nou toen ik erin kwam werd ik bijna gedwongen om alles over te nemen ( er ligt dus nog laminaat in) en ik weet niet hoeveel gaten ik heb moeten vullen en plakstrips heb moeten verwijderen, echt achterlijk dat ik nu moet zorgen dat alles perfect is. Dat lijkt me nou net een taak van een woningbouwstichting toch????
. Nu zaterdag ga ik weer appels en groenten scoren
heb medelijden met je, knap hoor!!!! Nou heel veel succes dan nog! 
,, mmm mss moet je die kat is pilletjes geven tegen adhd? 
).Myra schreef:O: 200 ml magere melk, banaan, appel, mandarijn
T: 2 rijstwafels
L: 3 vb + fricandeau
T: 2 mandarijn
T: 200 ml magere melk, gekookt ei
A: rijst, ratatouille, gekookt ei
T: 200 ml magere melk
Bew.: 2x 30 min fietsen

Mocca schreef:Goeiesmorgens.

.

Myra schreef:@ Tammietjeeh: Ik word de laatste tijd gewoon depri van shoppen, dat doe ik pas weer in het nieuwe jaar maar
Vraagje: waarom train je maar 15 minuten op de crosstrainer? Na 20 minuten zit je pas op je vetverbranding
Tussendoortje in de avond, misschien een eierkoek?

Tammietjeeh schreef:Myra schreef:@ Tammietjeeh: Ik word de laatste tijd gewoon depri van shoppen, dat doe ik pas weer in het nieuwe jaar maar
Vraagje: waarom train je maar 15 minuten op de crosstrainer? Na 20 minuten zit je pas op je vetverbranding
Tussendoortje in de avond, misschien een eierkoek?
Ja, ik ook hoor...! Vooral als ze je van top tot teen bekijken, zovan waarom past die een straight broek![]()
Omdat een vriendin van mij zei dat 15min al genoeg waren.
Zij gaat/ging altijd naar de sportschool, en kampt ook met haar gewicht.
Haar instructeur heeft haar dit verteld.

).