Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eigenaresse van de manege had me bang gemaakt door te zeggen dat ze niet geloofde dat het paard echt ingereden was. Met het zadel opleggen reageerde het paard ook wat angstig en met het longeren was ze wat vervelend in het begin. Mijn instructrice is er heel even paar pasjes op geweest en dat ging goed. Misschien dat ik het een andere keer nog probeer.
ik heb echt geen zin meer! Maarja, moet he...
LotteAnna schreef:Ik deed gister niet meeMet m'n pannenkoeken
Vandaag:
O: glas vergeperst jus, 2 plak ontbijtkoek met becel light, 2 boterhammen met salami en paté, mandarijn
L: bak magere kwark met banaan, plak ontbijtkoek met boter, mandarijn
T: koffie met halvolle melk
A:??
Beweging: stadten en hond uitlaten (2 x half uur in bos)
Ik merk goed dat een goed groot ontbijt helpt om de hele dag goed door te komen.

Sjongejonge, onze lesgeefmiep heeft ons behoorlijk afgeknepen!

De gele M&M's waren in de aanbieding en kon ik niet laten liggen.. ga maar hetzelfde doen als mijn moeder altijd: in het weekend mag je snoepen

(schoonzus zei als je eerste of tweede word met diploma rijden krijg je van mij iets bij de mac.. ik ben eerste geworden:D) en verder tja vanavond nog film kijken met chips enzo... erg slechte dag gehad vandaag! Maar wel een superrrr gezellige dag
ik wil hem super graag hebben maar ik zou toch maar even wachten omdat ik zo'n maffe dag al heb gehad vandaag
ik weet dat ik zo'n ding namelijk binnen 2 minuten op heb als hij alleen voor mij is.
Weet je dat die dingen bijna 100kcal per stuk zijn? En dat terwijl ze echt vet klein zijn!
dus tja... naja voor 1x dan maar

Annetje schreef:Mijn dagje is beetje vreemd:
o: appel, glas karnemelk
t: boterham met appelstroop
l: boterham met appelstroop, 2x cracker met linesse
t: appel, cup a soup helder
d: een waldkornbroodje met sla (komkommer+tomaat+ui+dressing+sla), 2x cracker met linesse
t: 4 toffees en een dropje
t-vanacht: wat wijntjes en wat biertjes

LotteAnna schreef:
Vandaag:
O: glas vergeperst jus, 2 plak ontbijtkoek met becel light, 2 boterhammen met salami en paté, mandarijn
L: bak magere kwark met banaan, plak ontbijtkoek met boter, mandarijn
T: koffie met halvolle melk
A: 1 aardappel met haché en zelf gemaakte appelmoes zonder suiker, bakje sla met tomaat
Beweging: stadten en hond uitlaten (2 x half uur in bos)

Vind het er een beetje ongezond uit zien.