Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loutjelou schreef:Doe je een fruitdag vanillaqueen?
Marije_ schreef:Heb net even op internet gekeken en ik heb besloten maandag met het Southbeach dieet te beginnen ! Ik moet er echt 7 kilo af anders kan ik zo egt niet meer op mijn verzorgponyVinden jullie dit dieet goed haalbaar?
Marije_ schreef:
Marije_ schreef:hahah ja ik ken datmaar toch wil ik nu graag gaan afvallen anders zit ik volgens mij over een paar jaar met een of ander overwicht-probleem. Ben gewoon beetje stevig gebouwd dus moet altijd opletten. Maar ik denk dat er niets mis mee is om nu te gaan lijnen ipv later als het erger is. Wat is volgens jou een goede lijn-leeftijd dan Loutjelou?
LittleAnn schreef:Mijn dagje:
o: twee volkoren crackers met light kaas
t:een volkoren cracker met kippenham
l: salade met een gekookt eitje en een kop kippensoep
t: energiebroodje en een appel
a: gebakken kipfilet met komkommer&tomatensalade
Belsje schreef:Southe Beach vind ik trouwens geweldig om te eten: ik eet nl amper brood en aardappels ook niet dus ja ... dan heb je het grootste deel van verboden dingen sowieso al niet. Denk dat ik na dit dieet dat grotendeels ga aanhouden om gewoon te eten. Zitten erg lekkere desserts tussen enz, dat is sowieso beter dan die gekochte dingen vol chemische toestanden.
Alleen jammer dat SB zo moeilijk te combineren was voor mij, mijn moeder wou echt niet twee keer koken.