Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sizzy schreef:Nou het is sinds afgelopen donderdag, mijn afstudeerdagAls ik eenmaal een paar dagen flink aan het snoepen ben, dan kan ik moeilijk weer normaal gaan doen. Ik eet dan ook niet 1 koekje of 1 handje chips, nee een heel pak of zak
Dus moet mezelf gewoon een schop onder m'n hol geven en normaal eten. Ik heb heel snel zoiets van: 'ach heb nu toch al dit of dat op, dus kan ik net zo goed die en dat ook nog opeten, is toch al verpest
'
Sizzy schreef:Als ik eenmaal op dreef ben, dan gaat het prima. Mijn probleem is vooral dat ik blijf eten als ik eenmaal de fout in ben gegaan. Best slecht eigenlijk. Neem mezelf ook altijd voor om dan normaal te snoepen, dus 1/2 koekjes of een schaaltje chips. Maar dat werkt nog niet echt
ukje schreef:Heb al 2 daagjes zin in drop echt te erg gewoon maar heb geen zin als ik in de super kom het mee te nemen schijnheiligerd ben ik ook
Nikki15 schreef:ik ben nu 4 weken bezig en ben 4,5 kilo kwijtt.. enne ik doe het dieeet met repen van de dieetiste. biamed heet het.. werkt supper
LittleAnn schreef:jamaar jamaar.... ok