Zo, ik ben weer thuis Lekker thuis slapen, morgen gewoon vroeg op omdat ik moet werken en vriendje heeft bardienst bij de voetbal, dus die moet nóg vroeger op
Ben écht sterk, z'n mama had heerlijke, geweldige, prachtige, zalige appelflappen met room erin gehaald En ik heb gewoon nee gezegd Tijdens film ook niks op, geen erg in gehad
Nu kwam ik net thuis en zat m'n moeder nog even beneden, en ik wilde toch iets lekkers, had toch nog calorietjes over Dus zitten genieten van 3 café noir, chocolate chip coockie en 5 Pringles Zit nu precies op 1490 calorieën, dus helemaal goed
Morgen wordt lastiger, eerst werken (met allerlei verleidingen weer ) en 's avonds weer een feestje, dus ook de nodige hapjes en drankjes
Heb vanmorgen toch weer even op de weegschaal gestaan, en hij geeft nu weer 72 aan. Heb er lichtelijk de pe is. Dit is precies wat ik de andere keren met afvallen ook tegen kwam. Op een gegeven moment stopt het afvallen, en dat is toch zo demotiverend! Hang nu al zeker een maand op de 71-72 te schommelen. En dat terwijl ik deze week 3x op fiets naar mijn werk ben geweest, en behalve dinsdag niet veel extra's heb gegeten. Ik zit met de calo's tussen 1700 en 1800, heb ik een dag extra veel (zoals dinsdag), dan compenseer ik dat met een dag wat minder. Zou ik de calo's nog meer moeten opvoeren op de dagen dat ik veel fiets? Of moet ik juist iets minder? (lijkt me ook niet, want ik ben toch actief genoeg). Dit is precies het punt waarop ik anders zou zeggen: ik kap ermee. Maar dat doe ik nu niet, want ik merk aan mijn kleding dat ik wel steeds strakker wordt. Wordt nu dan vet omgezet in spiermassa, en straks, als er spieren voldoende zijn weer verder vet afgebroken? Dus moet ik gewoon doorgaan en volhouden, en dan maar een paar weken niet op de weegschaal gaan staan (ook een uitdaging naturlijk). Nu eerst beide kindersmaar onder de douche door slingeren...
Goedenmorgen! Gisteravond erg veel gegeten, gebakje, chocolaatjes en hapjes. Ik had ook met mijzelf afgesproken in het weekend wel een keer te mogen zondigen omdat ik toch bijna op gewicht was. Vanochtend zei de weegschaal: 59.8! De eerste keer in de 59, ben er super blij mee! O: Krentebol halvarine T: Plak ontbijtkoek L1: Pistolet ham/kaas. L2: Magere yoghurt. T: Meloen A: Salade met paprika, tonijn, aubergine en zilvervliesrijst. T: Japanse mix of popcorn (bioscoop )
Riëtte: Misschien is het gewoon spiermassa wat je opbouwt. Ik ben een tijd ook alleen van spieren aangekomen maar dan viel ik wel in de breedte af. Je moet niet stoppen hoor! Ik vind het knap als je nu doorgaat!!
Nienke: Wat een geweldige avater heb jij En florencio MIjn vorige verzorgpaard kwam ook uit die bloedlijn(florestan). Ik zweer bij florencio
O- koffie en appeltaart T- uitslikken van de beslagkom van de kwarktaart L- kippensoep met pistoletje T- Koffie en sultana D- ???? T- taart en andere lekkere dingetjes
Beweging 2 taarten maken en een cake Huis opruimen Tuin ordenen/grasmaaien 15 minuten rennen met 2x 2 minuten wandelen stal uitmesten en beestenvoeren Boodschappen doen Genieten van het mooie weer en de prachtige dag!!!!! Want wie is er Jarig vandaag....
Ik lust geen onbewerkt brood , en zit normaal ook gewoon op 2 stuks fruit per dag. Alleen vandaag geen kiwi genomen bij het ontbijt, had ik niet zo'n trek in.
Hm, deze week weer maar 100 g afgevallen . Dat moet sneller kunnen, dus ik ga me maar eens even verdiepen in het aantal kcal dat ik nodig heb (had ik eigenlijk nog altijd niet gedaan ). Vandaag begin ik ook weer met hardlopen, dus dat zou toch ook weer een verschil moeten maken. En dan hoop ik volgende week zaterdag op 60,... uit te komen (deze week 61.3 kg).
Ok. en THNX! Ik ken bijna geen mensen van de fac.dienst. Ik geloof dat er 8500 mensen werken in totaal. Dat zijn heeel veeel collega's Ik werk hoofdzakelijk op de poli achter in het ziekenhuis. (fonteinstraat 18a)