Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

... Zou dat van te weinig eten zijn? Of gewoon koppijn? Voor de zekerheid toch maar een hardgekookt ei opgegeten ... Had niet echt een hapklare groente liggen ... maar hoofdpijn ging jammergenoeg niet over.
(en deze middag niet genoeg vis wegens niet genoeg vis in huis dus ja ... het compenseert vast wel)
.
mister_myagi schreef:Ik ben vanochtend op de weegschaal gaan staan, toen ik spontaan mijn ring niet meer om kreeg en ja, het is zo ver. Ik moet nu echt op dieet. Heb het al heel vaak geprobeerd, maar nu moet het er echt van komen. Ik wil minimaal 6 kilo afvallen (max 10 kilo).
En ik heb echt een lijnbuddy nodig! Wie wil???
Evy schreef:Ach zo'n dagje moet kunnen... het klinkt iig wel erg lekker![]()
Maarja, ik sport ook best veel (4x pw paardrijden en 2x pw sportschool) vind ik.
En broccoli vind ook heerlijk. En rucola... En zo kan ik wel uren doorgaan over groenten
cece schreef:Welke groeten vinden jullie allemaal lekker? Ik ben zooo gek op bloemkool! Heb als diner een heel bord bloemkool met wat zalm erbij opEn broccoli vind ook heerlijk. En rucola... En zo kan ik wel uren doorgaan over groenten

Om 9 uur de tweede en das dan mijn ontbijt. Samen met een kopje kruidenthee voor ideaal gewicht.
En verder natuurlijk gewoon de 2 liter water in combinatie met wat ranja.
Maar goed, schadelijk zal het ook niet zijn voor 1 keer en ik wil serieus een keer tevreden in mijn bikini liggen, en dat ben ik dus nu nog steeds niet, ik blijf gewoon hangen...dus mocht het in anderhalve maand nog niet beter zijn dan doe ik dat gewoon 1 keer, dan heb ik iig misschien 2 vetvrije stranddagen
Loutjelou schreef:Doe je een fruitdag vanillaqueen?
, niets voor mij, ik zou op zijn minst wat brood willen.Loutjelou schreef:Je hoeft niet per se brood te nemen. Southbeach is ook zonder brood. Alleen lijkt wat eiwit mij geen overbodige luxe...
, ik zeg dat ik wat brood zou willen.
Ook doe ik regelmatig aan Pilates.

. Wat een manier é.
haha. Ik rijd paard en fitniss 2 keer per week. En ga overal op de fiets naar toe ( stal 6km , werk 7 km etc) Maar ik moet nu deze laatste maanden voordat ik op vakantie ga even een stok achter de deur hebben. Wat doen jullie allemaal aan sport ? en vooral wat doen jullie tegen de grote trek na t sporten ? nu komt t gelukkig goed uit, vanochtend een uur gefitnist en nu ga ik gewoon een boterham pakken voor tussen de middag. maar als je s'avonds na je warme eten sport heb ik zooo'n ontzettende honger, wat nemen jullie dan ?
of een paar gedroogde abrikozen.
maar had zo'n trek in zoetigheid )
.