Wie gaat er mee op dieet???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 21:14

Mm, ik moet nog steeds niets weten van echte dieten en kuurtjes. Geloof er niet echt in. Tuurlijk, je valt af, maar je komt daarna 9 vd 10 keer weer aan én het is amper vol te houden.
Dan doe ik het liever op mijn eigen manier, die ook prima werkt en wel vol te houden is.

Wat is inderdaad een 3 x 3 kuur?

Jamy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 21:19

Ik gok 3 dagen 3 maaltijden eten?
Zoiets?

Idd dan ga je tijdje echt op rantsoen maar als je weer 'normaal' gaat eten dan komt het er 2 keer zo hard aan. Dus doe het ook liever zo, en de kilo's die ik kwijt raak, ben je dan ook echt kwijt.

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 22:33

Ow, dat valt dan nog mee. Dan skip je in principe alleen de tussendoortjes...
Toch is het niets voor mij, ik moet tussendoor echt iets eten om niet flauw te vallen, en heb dan ook altijd wel een beetje honger.

Maar succes!

Belsje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 22:57

Aaaaaaaaarghl barstende koppijn ... Zou dat van te weinig eten zijn? Of gewoon koppijn? Voor de zekerheid toch maar een hardgekookt ei opgegeten ... Had niet echt een hapklare groente liggen ... maar hoofdpijn ging jammergenoeg niet over.
Op zich mag dat dus ook niet, maar ik had ook nog geen olie gehad vandaag dus ja ... In een ei zitten 75calorietjes, 5 gram vetten ... Dus wat kan dat nu misdoen é (en deze middag niet genoeg vis wegens niet genoeg vis in huis dus ja ... het compenseert vast wel)

Zonet mijn sausje voor morgen gemaakt ... Wordt weer smullen .

3x3 wil ik ook wel weten

En kan iemand mij aub een deftig laxeerspulletje aanraden?
Ik sukkel na mijn "dieet onder begeleiding van een dietiste" dus met mijn darmen en momenteel verstop ik dus vanzelfsprekend vrij snel ... Alleen wil dokter mij direct dan aan de serieuze middelen zitten. Iemand ervaringen met natuurproductjes? Liefst geen thee.
Ik mag nl. geen pruimen ofzo wat anders nog wel wilde helpen.

ceasario

Re: Wie gaat er mee op dieet???

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 00:01

mister_myagi schreef:
Ik ben vanochtend op de weegschaal gaan staan, toen ik spontaan mijn ring niet meer om kreeg en ja, het is zo ver. Ik moet nu echt op dieet. Heb het al heel vaak geprobeerd, maar nu moet het er echt van komen. Ik wil minimaal 6 kilo afvallen (max 10 kilo).
En ik heb echt een lijnbuddy nodig! Wie wil???

Afbeelding

ppl0026

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 00:29

Evy schreef:
Ach zo'n dagje moet kunnen... het klinkt iig wel erg lekker

Ja, maar het punt is dat het elke dag zo gaat Maarja, ik sport ook best veel (4x pw paardrijden en 2x pw sportschool) vind ik.

Ik vind het trouwens wel knap hoe jullie zo goed kunnen eten hoor!

Welke groeten vinden jullie allemaal lekker? Ik ben zooo gek op bloemkool! Heb als diner een heel bord bloemkool met wat zalm erbij op En broccoli vind ook heerlijk. En rucola... En zo kan ik wel uren doorgaan over groenten

missixty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 00:34

3x3 kan je toch halen bij de apotheek en drogist?
tenminst als het dat is;
dan moet je 3 dagen lang elke dag volgens mij voor het ontbijt en avondeten een glas met dat spul gemengd met water drinken en dan gewoon 3 maaltijden (zitten wel gerecht suggesties bij voor het beste resultaat) en als het goed is helpt dat je op weg naar een gezond gewicht. uit mijn ervaring, grote onzin, want werd alleen heel misselijk ervan, maar gewoon gezond eten, af en toe wat lekkers, flink bewegen en lekker water drinken is toch zeker de beste manier en het beste vol te houden, naar mijn idee!

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 09:05

cece schreef:
Welke groeten vinden jullie allemaal lekker? Ik ben zooo gek op bloemkool! Heb als diner een heel bord bloemkool met wat zalm erbij op En broccoli vind ook heerlijk. En rucola... En zo kan ik wel uren doorgaan over groenten

Ik hou echt van groente.

Zeker niet van allemaal, maar de meeste dingen gaan er toch wel in. Zeker de 'basis'groenten als bloemkool, boontjes, kool en dat soort dingen vind ik erg lekker. Spruitjes krijg je er bij mij alleen niet in, en bijvoorbeeld tuinboontjes ook niet. Maar ach, dan maak ik voor mezelf gewoon een lekker bordje sla.

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 09:14

goeiemorgen!!

Ook ik ga weer braaf van start...
Gister trouwens per ongeluk toch nog iets teveel biscuitjes gehad, maar nu zijn ze op.
heb nu van alles in mijn bureaula liggen:
4granenwafels, sesamcrackers, cupasouphelder, ontbijtkoek, breakerlight, kipfilet, kiwi's, mandarijntjes en een appeltje. En oja... heb net mijn 1e broodje met slankiekaas op. Om 9 uur de tweede en das dan mijn ontbijt. Samen met een kopje kruidenthee voor ideaal gewicht. En verder natuurlijk gewoon de 2 liter water in combinatie met wat ranja.

Nou is dat gezond, of is dat gezond...

o: 2 bruine boterhammen met slankie kaas
t: 4granenwafel, kiwi en mandarijntje
l: Broccolisoep
t: cracker + kipfile
t: ontbijtkoek
t: appeltje
t: breaker
En 's avonds is nog een verrassing.

Loutjelou

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 10:21

Ik ben sinds november al 8 kilo kwijt met het Southbeach Dieet. En mijn vriend ook. Ik steek iedereen aan met het dieet, want het is echt geweldig. Ik eet lekkerder dan voorheen!

Ik denk dat een ieder voor zichzelf uit moet maken welk dieet het best bij hem/haar past. Maar ik ben wel van mening dat die crash-dieeten echt nutteloos zijn (zoals dat 3 x 3). Het is volgens mij gewoon het aanpassen van je levensstijl, dan val je af en blíjft het er ook af.

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 10:44

Oh ik geloof ook absoluut niet dat het eraf blijft nee...dan zou de hele wereld wel aan dat spul zitten Maar goed, schadelijk zal het ook niet zijn voor 1 keer en ik wil serieus een keer tevreden in mijn bikini liggen, en dat ben ik dus nu nog steeds niet, ik blijf gewoon hangen...dus mocht het in anderhalve maand nog niet beter zijn dan doe ik dat gewoon 1 keer, dan heb ik iig misschien 2 vetvrije stranddagen

Nja, vandaag:
O: Appel, sinaasappel, banaan
T: eh, ook fruit dus
L: gestoomde broccoli
T: Fruit x 2
A: ook weer een of andere groente
en qua drinken alleen water/thee etc.

Wiehaaa, vitamineshot

Loutjelou

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 10:55

Doe je een fruitdag vanillaqueen?

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 11:02

haha, ja dat lijkt erop he...
pffff moet dr niet aan denken.... krijg al honger als ik ernaar kijk...

Ziolette

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 11:03

Loutjelou schreef:
Doe je een fruitdag vanillaqueen?

Zelfde gedachte hier , niets voor mij, ik zou op zijn minst wat brood willen.

Mijn dagje:

o: bord brinta met schepje suiker
t: appel
l: 2 bruine boterhammen met smeerworst + 2 winterpenen + cup a soup prei
t: appel + opkikker bospaddestoelen
d: aardappels, doperwtjes+worteltjes, biefstukje uit de grillpan
t: bakje salade + bakje vla

Loutjelou

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 11:07

Je hoeft niet per se brood te nemen. Southbeach is ook zonder brood. Alleen lijkt wat eiwit mij geen overbodige luxe...

Girley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 11:33

Mijn dagje:
o: twee volkoren crackers met light kaas
t:een volkoren cracker met kippenham
l: drie kleine volkorenboterhammen met kippenboterhamworst en een kleine salade
t: energiebroodje en een appel
a: gebakken kipfilet met komkommer&tomatensalade

Denken jullie dat dit teveel brood/koolhydraten zijn voor 1 dag?
Laatst bijgewerkt door Girley_ op 07-03-06 11:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Ziolette

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 11:33

Loutjelou schreef:
Je hoeft niet per se brood te nemen. Southbeach is ook zonder brood. Alleen lijkt wat eiwit mij geen overbodige luxe...

Ik zeg ook niet dat brood moet , ik zeg dat ik wat brood zou willen.

Loutjelou

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 11:46

Volgens southbeach zijn dat zeker teveel koolhydraten Little Ann, wel goed dat je alleen volkoren producten gebruikt! Maar het ligt er ook wel aan wat je verbruikt....

Girley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 12:30

Ik ben vrij actief,ik rij 4 keer per week, ik dans salsa en zouk twee keer per week, ik ga een keer in de week fitnessen en fiets en loop overal naartoe Ook doe ik regelmatig aan Pilates.
Normaal eet ik niet zoveel koolhydraten, en ik denk dat ik mijn boterhammen weer mee naar huis neem en een salade+soep ga eten

Evy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 12:51

Ik heb ook een paar keer een fruitdag gehad, en je staat ervan versteld hoe vol je daarvan wordt
Na 1 sinaasappel, 1 banaan en 2 appels zit ik echt wel vol

Mijn dagje gaat tot nu toe erg goed!
O: Optimel yoghurt
T: 1 kiwi
-----
Verdere planning:
L: 3 rijstwafels met 2 x achterham en 1 x smeerkaas 20+
T: appel
A: Mihoen of bami met roerbakgroente (jammie!) en bakje rauwkorst
T: speculaasje

En ik heb nu bijna 1,5 liter water op!!
Echt goed voor mijn doen want ik ben niet zo'n drinker

Belsje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 12:56

w00t mijn gevulde paprika zit in de oven

Aanrader dus: mager gehakt kan je van kipfilet laten malen, in gekocht kippengehakt zit altijd varkensvlees verwerkt. Dat lijkt op de vulling van kipnuggets als het gebakken is. Voor mensen die aan mager doen is dat wel een aanrader

Zonet gaan fitnessen, olé. Begin het nu toch echt wel te zien. Als ik in pomphouding ga staan hangt er minder buik . Wat een manier é.

Alleen alweer van zaterdag geleden dat ik naar het toilet kon. *zucht*
Morgen dan maar een dulcolax, als ik niet meer dan twee keer per week daarmee laxeer hoop ik dat het geen kwaad kan ...

Southe Beach vind ik trouwens geweldig om te eten: ik eet nl amper brood en aardappels ook niet dus ja ... dan heb je het grootste deel van verboden dingen sowieso al niet. Denk dat ik na dit dieet dat grotendeels ga aanhouden om gewoon te eten. Zitten erg lekkere desserts tussen enz, dat is sowieso beter dan die gekochte dingen vol chemische toestanden.
Alleen jammer dat SB zo moeilijk te combineren was voor mij, mijn moeder wou echt niet twee keer koken.

Linardsje23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 13:34

heey mensen, ik moet weer in bikini over een maand of 2. er hoeft dan ook maar een kilo of 1,5 af, maar voornamelijk wat spier bij haha. Ik rijd paard en fitniss 2 keer per week. En ga overal op de fiets naar toe ( stal 6km , werk 7 km etc) Maar ik moet nu deze laatste maanden voordat ik op vakantie ga even een stok achter de deur hebben. Wat doen jullie allemaal aan sport ? en vooral wat doen jullie tegen de grote trek na t sporten ? nu komt t gelukkig goed uit, vanochtend een uur gefitnist en nu ga ik gewoon een boterham pakken voor tussen de middag. maar als je s'avonds na je warme eten sport heb ik zooo'n ontzettende honger, wat nemen jullie dan ?

Girley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 13:41

een appel en water of een paar gedroogde abrikozen.

Loutjelou

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 15:33

Een gekookt eitje (of 2) na het rijden. daar zit je zo van vol!

Jamy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 15:36

Mijn dag:
O: magere yoghurt met cornflakes
T: -
L: 1 broodje met kipfilet en boter en mosterd, 1 broodje met half appelstroop en half pindakaas. 2 cracottes met boter en hageslag en koek met pinda's erop (slechhtt! maar had zo'n trek in zoetigheid )
T: appel
D: ?

Is mosterd nou slecht of niet?

Heb wel naar school gefietst (13 km in totaal) en ga straks nog ff rustig aan hobbelen of Utah .