Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
branka16 schreef:Ik heb de 1e kersen gespot aan mn mini boompje!![]()
Ben eigenlijk best wel trots![]()
En bramenstruik... Wanneer krijg je vruchten?
Ik heb em nu al voor et 2e jaar en er lijken nu een soort van knopjes in te zitten?
Bloeit een bramenstruik ook?
ralphtdw schreef:Even een vraag.
Kun je van alle sla soorten ook elke keer een aantal buitenste bladeren afpakken ? Want een krop sla is voor ons veelste veel.
en moet je helemaal wachten dat ze echt een grote krop sla zijn voor dat je het kan eten.
Breghje schreef:Bummer, de Boerenbond had dus alleen nog of gouden zaadjes liggen maar niks meer van peultjes of sugarsnaps. Dus weer even verder zoeken. En de tomaatjes gaan straks idd in een bakje en dan nieuwe poging nieuwe ronde!
Kaygee schreef:Breghje schreef:Bummer, de Boerenbond had dus alleen nog of gouden zaadjes liggen maar niks meer van peultjes of sugarsnaps. Dus weer even verder zoeken. En de tomaatjes gaan straks idd in een bakje en dan nieuwe poging nieuwe ronde!
Ik heb nog sugar snaps zaadjes over. Alles wat ik gezaaid heb komt omhoog.
Sonja_vR schreef:ik kwam vanmiddag thuis en in 1 dag tijd was bijna heel mijn kruisbes leeggevreten wat betreft blad...ik gaat even googlen op rupsen en kruisbessen
de vlinderstruik en de kruiden die er tegen aan stonden zijn helemaal schoon, die lusten ze niet
een pseudorups...de kinders van de bladwesp die op kruisbessen geilt...
Sonja_vR schreef:balen Annelies...en vaag,
ik heb wel bij de appels wat omgevouwen blad welk helemaal omwikkeld was met spinrag weggehaald, maar daar zaten ook echt larven van iets in ...