CalvinM schreef:Wat een heerlijk bekkie heeft je veulen sokje!
Leuke kleren wendy, staat je echt goed! Vooral dat zwarte jurkje vind ik om te kwijlen!
Ik voel me depressief, ben een halve kilo aangekomen afgelopen week. Heb niet gesnoept, alle maaltijden netjes genomen, gesport etc. Gisteren heb ik een nieuwe bikini gekocht, echt ik voelde niets anders als haat voor de spiegel. Wat is dat ding confronterend zeg!
Is omdat je het zelf confronterend maakt.
500 gram aankomen is normaal, ons lichaam is geen machien kan goed zijn dat het binnen twee dagen weg is. Geen zorgen om maken dus
Er is een reden dat dietisten zeggen dat je jou eigenlijk om de maand mag wegen. In het begin is je waterhuishouding aan het veranderen door het dieet.
Patricia je bent geen niesnut maar dat weet je zelf hopelijk ook. Ga naar hem voor een goed gesprek over jullie relatie. Misschien heb je hem zelfs verkeerd verstaan over wat hij tegen je mams vertelde? Zo niet zal je aan je relatie moeten werken 
En er waren geen mooie gasten, vreselijk en om half twee werd de muziek gestopt door politiebevel of ze mochten volgend jaar niet meer organiseren.