Ik heb vandaag buiten de deur gegeten en een penne met zalm, groene asperges, spinazie en tomaat gehad bij Shoko in Simpelveld. Echt heerlijk!
En voor m’n man maakte ik vandaag de Courgetti Carbonara, verspakket van AH. Even geproefd ook en smaakte goed. Viel bij hem ook in de smaak - eigenlijk alle vers pakketten die we tot nu toe gehad hebben wel.
cursebreaker
Geplaatst: 15-04-23 18:08
Gesneden Verspakket AH | Mexicaanse Bowl
Valt goed in de smaak weer. Heb zelf wel nog wat kruiden toegevoegd aan de bloemkool rijst voor net wat meer smaak/bite eraan te geven, en wat chili vlokken toegevoegd aan de kruidenmix welke door de kip/groenten zit, maar voor de rest echt weer een prima gerecht en mega snel gemaakt ook dus ideaal voor de dagen waarop je minder energie en tijd hebt Heb nog leftovers van de kip/groenten/kruiden mix (hebben er met 2 man van gegeten) dus die kan bv. nog in een wrap verwerkt worden als lunch gerecht
Wat een heerlijke gerechten weer, ik vergeet het de laatste tijd steeds. Hopelijk binnenkort weer een bordje om te laten zien.
Picopico
Geplaatst: 15-04-23 21:47
Ik had vandaag Roro. Het taroblad heb ik vervangen door diepvriesspinazie, dat samen met wat rode ui gestoofd in kokosmelk en nog wat kruiden toegevoegd
Exitium
Geplaatst: 15-04-23 22:32
xColorCross schreef:
Kaas en aardbeien. Error
Gaat in een salade ook prima, dus dit zou ook moeten kunnen
Deugenietje
Geplaatst: 15-04-23 23:15
Kokos dadels balletjes met cacao en nootjes.
Lay_D
Geplaatst: 16-04-23 09:02
xColorCross schreef:
Kaas en aardbeien. Error
Een boterham met aardbeienjam en kaas is ook lekker!
Lay_D
Geplaatst: 16-04-23 09:04
Lunch,gister
Avondeten @ work,mijn oudste had voor mij kibbeling meegenomen uit Urk.