Bagel met hummus (zongedroogde tomaat knoflook) en rucola. En een ijskoffie!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pien_2010 schreef:Lekker hoor. Exitum is dat zalm in ?????
Hier buitengewoon lekker gegeten en termen als "exuise, delicieux, parfait" etc. Rolden over de tafel. Men genoot vooral vd explosie van smaken die goed harmonieerden en het onbekende.
Boras je kunt je man vertellen dat de Fransen de omgevallen iman erg lekker vonden en waardering hebben voor de Turkse smaken.
Knabbeltjes
[ [url=m/Z8eWsN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bijna vergeten foto te maken vd vis paté
[ [url=m/z6O5YR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hoofdgerecht, aubergines schotel, flessepompoen rollade, marrokkaanse kip uit de romertopf met eigengemaakte chutney
[ [url=m/kiS5c2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ssjwQF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Toetje, chocolade cake met verse aardbeien
[ [url=m/IHxRbP.jpg]Afbeelding[/url] ]
pien_2010 schreef:Lekker hoor. Exitum is dat zalm in ?????
Hier buitengewoon lekker gegeten en termen als "exuise, delicieux, parfait" etc. Rolden over de tafel. Men genoot vooral vd explosie van smaken die goed harmonieerden en het onbekende.
Boras je kunt je man vertellen dat de Fransen de omgevallen iman erg lekker vonden en waardering hebben voor de Turkse smaken.
Knabbeltjes
[ [url=m/Z8eWsN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bijna vergeten foto te maken vd vis paté
[ [url=m/z6O5YR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hoofdgerecht, aubergines schotel, flessepompoen rollade, marrokkaanse kip uit de romertopf met eigengemaakte chutney
[ [url=m/kiS5c2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ssjwQF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Toetje, chocolade cake met verse aardbeien
[ [url=m/IHxRbP.jpg]Afbeelding[/url] ]
pien_2010 schreef:Boras je kunt je man vertellen dat de Fransen de omgevallen iman erg lekker vonden en waardering hebben voor de Turkse smaken.
Boras schreef:Ik vind het koken voor een gezelschap inmiddels minder stressvol, zelfvertrouwen is wat koken betreft wel gegroeid. Maar het allemaal tegelijk warm opgediend krijgen, dat vind ik wel een dingetjeIk prijs mezelf gelukkig dat mijn schoonfamilie Turks is, die zijn gewend dat het wat lauw is