Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fitzroy schreef:Vanavond een heerlijke TGTG maaltijd. Chinese roerbakgroente, spitskool, paprika snoepgroente en kipreepjes. Zelf nog ketjap, ketchup, een ei, gember en knoflookpeper toegevoegd en eten maar! Zo leuk, dit soort probeersels
Dayanara schreef:Spar in Udenhout is een aanrader.
1,5 literfles Sisi no bubbles
2 luxe chocoladeletters
1 pakje kippenbouiilon
zak wokgroentess
bak aardappeltjes voor in de oven (rozemarijn en zeezout)
grote emmer yoghurt (walnoot/honing)
chocomousse toetje
nog een toetje wat hoekje heet
2 blikjes iso sportdrink
ynskek schreef:Hier vandaag een pakketje van de spar express €4,99
[ [url=m/k2BcJL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik weet wat ik eet vandaag maar of t echt aan €15 komt weet ik niet...
germie schreef:ynskek schreef:Hier vandaag een pakketje van de spar express €4,99
[ [url=m/k2BcJL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik weet wat ik eet vandaag maar of t echt aan €15 komt weet ik niet...
Ik gok van niet als ik het zo bekijk. 1,15 voor de appelflap. 2,79 euro en dan ook nog 35% er af voor het fruit. Die worteltjes zijn 1.05 euro zonder korting. En de nasi is 5.99 volgens de site. Dat rechtsonder kan ik niet zien wat het is. Dat zou dan dus minimaal 4.02 euro moeten kosten (en eigenlijk ga ik uit van de kortingsprijzen, want je kon het al met korting kopen, dan is dat laatste ding nog duurder)
Destination schreef:germie schreef:
Ik gok van niet als ik het zo bekijk. 1,15 voor de appelflap. 2,79 euro en dan ook nog 35% er af voor het fruit. Die worteltjes zijn 1.05 euro zonder korting. En de nasi is 5.99 volgens de site. Dat rechtsonder kan ik niet zien wat het is. Dat zou dan dus minimaal 4.02 euro moeten kosten (en eigenlijk ga ik uit van de kortingsprijzen, want je kon het al met korting kopen, dan is dat laatste ding nog duurder)
Dat klopt alleen niet, je moet met de originele prijzen rekenen.
Katja schreef:Dan kom je niet op 15 euro. Jammer zeg. Het klinkt misschien wat gierig, maar je koopt wel iets wat je niet mag uitzoeken en waarvan je niet weet of je het lust en ook nog eens op of tegen de uiterste houdbaarheidsdatum. Tevens is er een afspraak gemaakt voor een minimumwaarde. Echt jammer. Je kunt volgens mij over een paar dagen een review geven in de vorm van sterren.Rechtsonder is Skyr in een kleine verpakking dus dat is vast niet meer dan €1,50.
SkyMarian schreef:Heul blij met het pakket van de coop.
[ [url=m/OyKOuF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maaltijdsalade
Portobello’s
Rucola
Wokgroente
Kip picanto
Hamblokjes
Zalm
Vispakket
Soepvlees
Smoothie
Perenvla
Peuk schreef:SkyMarian schreef:Heul blij met het pakket van de coop.
[ [url=m/OyKOuF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maaltijdsalade
Portobello’s
Rucola
Wokgroente
Kip picanto
Hamblokjes
Zalm
Vispakket
Soepvlees
Smoothie
Perenvla
Ohh dit is echt mijn droompakket haha! Alles is lekker.
Ik ga morgen weer een gokje wagen. Dit keer bij Boons Markt in Beesd, ben benieuwd.