Iets nieuws proberen.. Hartige maaltijdsaus van honig. Normaal ben ik niet zo van kant en klare dingen maarja ik ben ook niet zo'n kookwonder. Hier moet kip bij en rijst en ik voeg veel groentes toe
Ik ga ergens uiteten in Rotterdam, weet alleen nog niet waar
Lekker uiteten geweest, als voorgerecht carpaccio, hoofdgerecht gegrilde tonijn en als dessert een yogurt parfait ijs met witte chocolade en muntsaus.. Ik had yoghurt verwacht met wat fruit (dacht ff een gezonde keuze te maken... ), maar dit was iets heeeeul anders (en alles behalve gezond), je kon het met een vork eten en het smaakte naar room en ijs.. Het was heerlijk!!!
Kaatje
Geplaatst: 25-07-12 22:49
Citaat:
maar dit was iets heeeeul anders (en alles behalve gezond), je kon het met een vork eten en het smaakte naar room en ijs.. Het was heerlijk!!!
We zijn uit eten geweest bij een Cubaans restaurant. Hoofdgerecht was kipfilet met knoflook in een witte wijnsaus, gele rijst en zwarte bonensaus. Erg lekker!
Nell_
Geplaatst: 26-07-12 08:07
Of ik maak een maaltijdsalade, of ik bak pannenkoeken
Zelfgemaakte tomatensoep met stokbrood, zelfgemaakte kruidenboter en tomatentapenade Kippenbout uit de oven met zelfgemaakte appelcompote, een frisse salade en gebakken aardappeltjes met verse rozemarijn Een citroen-limoen monchou taart (ook zelfgemaakt)