Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
..
..
).. en het was weer een heel mooi feestje!
..

Jurkje is maat L en rokje maar 42 

)
Wil er nog een klein beetje af
Maar vooral alles wat strakker krijgen door te sporten 
het zit bij mij meer aan de zijkanten en op mn benen
En dat kan je met kleding nog wel aardig verhullen
Maar span ook wel automatisch meestal gewoon m'n buikspieren aan en dan lijkt het ook heel wat hahahaha
Feestjes zijn altijd goed

Dus kan alleen als ik een paar dagen vrij ben en naar Voorthuizen ga.. Waarschijnlijk ga ik vrijdag heen en maandag of dinsdag terug.. Zou eventueel zondag kunnen dan, maar weet niet of mensen dat een probleem vinden ivm geloof oid
... Op congress zelf waren enkel witte stokbroodje met beleg te krijgen dus heb ik er toch maar eentje met ham gegeten. Savonds was het eten zodanig weinig dat ik ook maar alles gegeten heb ... *zucht*
Daarom zeg ik ook, wil er gewoon nog een klein beetje af om wat strakker te worden enzo
Zit ook niet in mijn bouw om zo superslank te worden 

Was gezellig 
En zij moest nu werken.. 
Voor 1 richting

en kan er ook inkomen
Want zo een kort rokje zit niet in de afslankende kledingcat omdat die compartimenteerd. En je ziet er uit als een deerne! Krijg ook gelijk zomers gevoel bij

klinkt goed, wokken, jam!! 
mooi 
Ze is zo braaf!! Ze liep lekker te uhm hoe noem je dat? Proesten, wilde zelfs haar hals strekken in draf (weet niet of dat een goed teken is?)

Maar ik heb echt héél weinig kracht in m'n armen
Dus ben bang dat ik zo die paal uitdonder 

) en ik gruwel van m'n eigen dikke bovenbenen, en als ik foto's van jou zie dan denk ik van had ik maar zúlke benen!
Denk toch dat je bij jezelf veel kritischer bent omdat je je moeilijk punten weet ofzo 

Jij hebt trouwens ook lang haar! 
Denk dat ik zo even met een boek m'n bedje in duik
Wilde nog rijden vandaag, maar het regent al de hele ochtend
gewoon lekker doen.
(sorry, ik ben gewoon zo blij blij blij blij blij blij!!! Dat ik haar vertrouw enz.)

Nu had mijn moeder het gedaan en er moet blijkbaar iets misgelopen zijn 

Ik heb ook niet zoveel kracht in mijn armen maar dat krijg je heus wel
Je gaat niet de eerste les meteen ondersteboven hangen