Nee, want dat schijnt je spijsvertering af te remmen ofzo, heb ik me ook maar laten vertellen hoor
Imre
Geplaatst: 29-01-09 13:45
Planning: O: kiwiw, 3 wasa, 2 sandwichspread, 1 pindakaas T: grote snack a jack, puntje la vache qui rit, peer L: opkikker, 2bb met ham T: grote snack a jack, puntje la vache qui rit (evt appel) D: Dürüm (knorr wereldgerecht) T: ?
Over het toetje: schijnt volgens sommige onderzoekers idd zo te zijn, maar anderen beweren juist dat eiwit, dat dus veel in toetjes zit, juist vet aan zich bindt en daarom helpt verteren. Persoonlijk heb ik er ook vaak min. een uurtje tussen zitten, maar dan eigenlijk omdat ik anders de avond niet doorkom
Eet eigenlijk nooit een toetje, misschien dat ik daardoor dik ben geworden hahahaha.
Ben nu aan men tussendoortje begonnen, het super grote koekje was me aan het roepen in de winkel. Maar heb de kracht weerstaan. Mijn jas zit wat te nauw, en wil zaterdag op mijn best uitzien
Maar nu ik er een beetje mooi uit begin te zien wil ik me gewoon echt is opkleden, gewoon haar krullen, kleren om u tegen te zeggen, enz. Wie weet haal ik wel een jonge binnen
Siz wel echt heel goed dat je hem nu een ultimatum hebt gegeven, zo kan het ook niet langer, daar ga je zelf ook kapot aan...herken je gevoel wel heel goed hoor, had hetzelfde met Niels natuurlijk pas geleden...dat lijkt goed uit te pakken gelukkig Hoop het beste voor je, en mocht het overgaan..dan moet je er ook maar bij denken dat hij je absoluut niet waard is, anders zou die je never nooit laten gaan
Angelique, mn spieren gaan aardig moet ik zeggen...het zijn bepaalde handelingen die niet zo soepel gaan...mn armen omhoog houden bijv...dat lukt me niet
Net terug uit Ouddorp met oma, lekker geluncht daar met uitsmijter ham/kaas, dus nog niet zo slecht
Nu even research request formulier voor scriptie naar coordinator mailen en dan even een opzetje maken om naar stage te sturen zodat ze vast wat voorbereidingen kunnen treffen qua info die ik nodig heb
Vanmiddag ook op de weegschaal gestaan. 75,2kilo. Dat is toch 2,5 kilo minder dan in september. raar dat ze dan al zien dat ik afgevallen ben. Gewicht viel me een beetje tegen maar ja aan de andere kant ook helemaal geen beweging gehad.
Siz: Strakke actie tijger. Voelt nu zwaar K U T en zal misschien nog wel even erger worden maar zo kan het idd niet langer.
Magriet: Is toch 2.5 kilo he. Beter als niks! En complimentjes moet je altijd accepteren en aannemen, is goed voor je
Katia: Al een idee wat je aan gaat trekken? Ik heb vandaag de Louboutin boots aan, vinden de mannen hier wel leuk volgens mij. en morgen komt m’n jasje (en vriendje ) aan Klinkt wel heel leuk, zo’n dressuurgala.
Ik eet eigenlijk ook bijna nooit een toetje. Vandaag is niet zo heel best, heb gebak uitgedeeld op m’n werk ivm verjaardag.. Dan kan ik zelf natuurlijk niet achterblijven. Lunch is daarom wat magerder dan normaal.
Heb gisteren niet meer meegedaan met de springles. Mama trekt het allemaal nog prima, maar ik ben toch een beetje bang voor wat er allemaal binnenin gebeurt! Fokker (40+ jaar ervaring) en DA vonden het ook een verstandige beslissing. Het komt nu wel steeds dichterbij! Volgende week gaan de ijzers er vast af, ik ben dekens aan het afbouwen en de hoeveelheid merriebrok wordt steeds groter.
De eerste echte dieet-topic baby
Ontbijt: 2x volkorenboterham. 1 met boter en hagelslag. 1 met boter en pindakaas. T: 2 slagroomsoesjes Lunch: Kop erwtensoep en een sneetje roggebrood T: Vruchtenschelpje Diner: ? T: Fruit
MaiMai
Geplaatst: 29-01-09 16:28
Hier ook bezig met scriptie, ik moet hem in het Noors schrijven en net typte ik ineens een stuk in het Nederlands. Zal het zo maar niet inleveren edit: en nu ga ik het helemaal door elkaar gooien, zelfs mijn spellingscontrole herkent het niet meer als Nederlads of Noors
@sakkia: Eva heeft gelijk, een noorse Voor scandinavische talen en culturen. Voor wie ooit overweegt die studie ook te kiezen, ik geef een negatief reisadvies
@ingrid: wat gaat dat snel bij jullie. Hier doen ze er minimaal 2 weken over voor ze antwoord geven...
haha ja Karin, dit is een vd dingen die dus wel snel gaat terugmailen kunnen ze wel snel...nakijken etc niet
lesilla
Geplaatst: 29-01-09 18:44
Sokje men nieuwe armani colection jas, met fendis (12cm hak)eronder of mijn nieuwe prada botjes (1.5 hak), my god jeans en topje weet ik nog niet.
De eerste zijn wel killers de tweede confort maja anderzijds wie mooi wil zijn moet lijden
Pantykous
Geplaatst: 29-01-09 19:02
Oo U gaat lekker Katia Ik zou voor de fendis gaan, tenzij het daar slecht begaanbaar is. (lees: veel zand etc) Als je loopt te stuntelen op killers is het ook geen gezicht.
Ik ben gisteren wezen shoppen! Prachtige paarse jeans met flare van Nolita, mooie witte top met voile van supertrash, een fantastisch jeans broekpakje van Miss sixty en de klapper: super zomerjurkje van Save the queen
Maar morgen eerst maar eens m'n jasje in de collectie verwelkomen.
Knuffel voor Siz. Rot situatie, maar je mag trots zijn op jezelf.
Lekker geshopt Eva, klinkt allemaal erg leuk!
MaiMai, succes!
Angelique, ik durf niet op je dag te schieten, sorry.
Pantykous
Geplaatst: 29-01-09 19:28
SannevdM schreef:
Knuffel voor Siz. Rot situatie, maar je mag trots zijn op jezelf.
.
Armaris
Geplaatst: 29-01-09 21:03
Sakkia, ben benieuwd naar je kat, is ze inmiddels al terug? Idd fijne spulletjes sokje, lijkt me behoorlijk prijzig Ik koop zelf amper of zelfs nooit merkspullen MaiMai, leuk zeg in het Noors, kom ik aan met mijn spaans margriet, 2,5kg is goed, zeker als je geen beweging heb gehad Heb je hulp van een diëtist?
Ik heb papieren gekregen over voeding en moet tegen maandag een voedingslijst inleveren van wat ik gedurende 3dagen eet. Dan krijgen we een professionele voedingsadvies, heerlijk, zeker als je weet als het maar 'gewoon' school is