LittleAnn schreef:Oh nee Luuz uiteraard is dit tweede fase gedoe geflopt, en jij bent nu ' fijn' de laatste lichting.... Voel met je mee meis, dat is echt niet leuk!! De overheid snapt het denk ik niet zo goed als het op onderwijs aankomt...Maar ja de overheid snapt wel meer niet hhhahahahha
Oeh ja half 4 momentje, ik ken het... wat ook wel eens helpt is een lekkere zoete thee drinken ofzo, of letterlijk een cupasoupje haha, want als je eenmaal met eten begint....
Pff je hebt helemaal gelijk..
Heb net ook maar even cup a soupje op.. Was vroeg uit school en krijg dan altijd behoorlijk zin om ff te snaaien.. Maar eet ook al lasagne vanavond dus moet me inhouden..
O: melk met muesli
T: -
L: 3 bb
T: appel, cup a soup, klein koekje
T: fruit ofzo
A: lasagne
B: 2 uurtjes gym op school met trampoline springen maken en hockey
misschien nog wandelen vanavond als ik nu snel mn huiswerk ga doen 
LMR: Succes meid! Kun je niet rijden met schoenen en chaps?
BBreedveld: Welkom en succes! Lees vooral even de beginpost door!
Mocca: You go girl!
Coco: Waarom eet je niet gewoon brood? Ik mis ook je zuivel.. Cup a soup is volgens mij veel te zout om 2 keer per dag te nemen..
denice: You also go girl!! Trailerladen is bij mij ook een probleem btw.. Mijn pony doet gelukkig wel heel veel voor voer dus heb haar eerst met een emmertje van de laadklep laten eten en dan steeds iets verder naar binnen. Ik deed het ook niet in 1 dag maar in een aantal keer. Het uitladen was alleen een probleem omdat ze dan in paniek raakte en omkeerde. Verder ben ik nog niet gegaan met trailerladen enz. Maar het helpt wel als je de trailer in de bak of in het weiland kan zetten zodat ze er zelf aan kunnen wennen. En idd vooral niet met lijnen en zwepen gaan werken als je wilt dat hij er vertrouwen in kijkt.