mijn dag was best ok!
wat iedereen zegt van obsessies, de hele dag eten in je hoofd en telleb, ik ken het.
maar nog even doorzetten

ik ga slapen! tot morgen iedereen !
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gollempje schreef:Ik vind calorien tellen trouwens helemaal niet zo goed, want zo ben je er altijd mee bezig en vind ik het al obsessief gedrag worden. Maar als iemand dit wilt doen, moet je het zeker doen! Ik val hier niemand mee aan![]()
Vandaag weer werken. Heb het druk op m'n werk, maar heb toch een kleine planning:
o: special k
t: appel
l: 2 bb witte chocopasta
t: fruitkick
a: pasta ofzo![]()
fijne dag allemaal
Sizzy schreef:Gisteren was weer aardig in de soep gelopen
Vandaag:
O: Magere yoghurt met allbran plus en d'light jam
t: -
L: 2 bb met huttenkase/tomaat en filet americain/gekookt ei
t: rauwkost met yoghurtdressing
t: appel
t: mueslireep
D: ?
Sizzy schreef:Als ik eenmaal op dreef ben, dan gaat het prima. Mijn probleem is vooral dat ik blijf eten als ik eenmaal de fout in ben gegaan. Best slecht eigenlijk. Neem mezelf ook altijd voor om dan normaal te snoepen, dus 1/2 koekjes of een schaaltje chips. Maar dat werkt nog niet echt
LittleAnn schreef:Ah ja sizzy ik herken dat ook heeeel erg. Ik ben dan ook onwijs gevoelig voor suikerverslaving... Ik kan het ook niet houden bij 1 of 2, meteen moet dat pak leeg! vreselijk is dat, en dan voel je je ook de hele tijd opgejaagd omdat je iets wil snoepen/snaaien. Eigenlijk is de prijs erg hoog voor een paar dagen 'genieten'...