Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
fleur_yen schreef:Gister nog 3(!) stroopwafels bij m'n lijstje gekomen, ik was volledig verdwaald geloof ik![]()
Vandaag dus maar even balansen, m'n buik voelt heerlijk blubberig na het vele eten gister, helemaal in combi met de tijd van de maand.
O: 50 gr havermout, 10 gr rozijnen, 5 gr chia, 110 gr appel, kaneel/cacaopoeder
L: salade met rode biet, komkommer, 60 gr tonijn, 13 gr cashewnoten, 20 gr feta, 60 gr linzen, restje gekookte bloemkool van gister, 1 el kwark
T: Appel, noten (evt door de kwark) plak roggebrood met kaas
A: 1 zoete aardappel, gebakken, pangasiusfilet, groente in de grillpan, 1 kleine courgette, 1 rode paprika, 2 tomaten
T: Plak roggebrood met roomboter en hagelslag, 1.5 pakje sultana's
B: 30DS lv 2 en 30DS lv 1, paard longeren, stalwerkzaamheden
D: 2x koffie met geklopte melk, water
phormicola schreef:Ik vond het recept van Nigella wat te droog! Ik ga nu een simpele biscuit maken en die vullen met kastanjecrème, daar overheen ganache en dan met marsepein versiersels maken.
Oh, dus dat was jij NieneWiepCool! Dit gaat volgens mij mijn zwangerschapshobby worden
Espoir_ schreef:Hmm gisteren wat gelezen over wat eieren nou zijn en hoef ze nooit meer te eten. Heb er zelfs over gedroomd vannacht dat ik kokhalzend een hap nam van een omelet. Misschien stel ik me aan hoor en verdwijnt het weer, maar voorlopig eet ik er geen meer. Balen want had laatst juist ontdekt dat ik omeletjes lekker vind.
Vandaag:
O: 2 witte boterhammen hageslag (laatste witte boterhammen die we hebben gelukkig want vind het veel te lekker)
T: / Was bij de paarden en was de tijd vergeten
L: magere yoghurt met appel, aardbeien en lijnzaad1 witte boterham met kipsaté en een meergranen triangel met philadelphia, kipfilet en rucola
T:fruit en/of wat maria koekjeseen appel
A: dit is een lastige. Heb weer wedstrijd net na etenstijd. Misschien moet ik daar dus wat eten. Heb een klein frietje met een halve theelepel mayo op en een kaassouflé
B: 1 paard fanatiek trainen en met 1 op wedstrijd 2 proeven
D: thee en vanavond een glas cola
xEmily schreef:Planning voor morgen:
O: Geroosterde boterham met sla/komkommer/tomaat + pruim
T: Schaaltje blauwe druiven
B: 8 km fietsen
L: Bij een vriend; Twee pitjes-boterhammen met kaas/rucola?/komkommer
T:AppelBij een vriend: een Verkade San Francisco - één soort van engels dropje (zo eentje met suikerlaagje die op pillen lijken)
B: 8 km fietsen
A: 4 opscheplepels macaroni (restjes van vandaag)B: 7km fietsen héén, twee uur werken, 7km terug fietsen