tussendoortje; ik at een pepermuntje

lunch; pizza en een ijsje
tussendoortje; ijsje, meloen, chips
avondeten; toen hebben we gebbqt > ik had kip, biefstuk en nog wat broodjes en komkommertjes.
na het avond eten heb ik nog een ijsje gehaald
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bhriseis schreef:O: 85 g havermout met rijstmelk/vanille sojamelk, glas soja mild
B: 5 uur gewerkt achter de kassa, razend druk
T: 2 koekjes (98 kcal/stuk); overwerken
L: De lekkerste toast ooit: 3 dunne plakjes speltzuurdesembrood (heel vast; zoals jullie roggebrood denk ik?) met geitenkaas, vijgen en honing; gegrild; veel sla en tomaatjes (olijfolie, notenolie, azijn)![]()
T: bord met ananas, watermeloen en sinaasappel
B: paarden verzorgen
A: overschot van gisteren (aardappelen, kikkererwten, venkel, aubergine, courgette, paprika, Spaanse peper, tomatensaus
T: Een grote zelfgemaakte vanille-milkshake
Het is geloof ik gezonder dan Brinta, omdat Brinta tarwe is, maar ik ben absoluut geen expert. 
Zal morgen denk ik wel weer bijgetrokken zijn als ik weer alles heb gegeten, maar toch.. 

geen idee, als toetje zo'n waterijsje (staafje) 
Wat voor noten doe jij door de kwark? 

Sonja_vR schreef:tot zover
O : overnight oats met amandelmelk en aardbeien + een zachtgekookt eitje.
L : salade van sla,erwtjes en tomaat uit eigen tuin + komkommer, geitenkaas + 2 volkoren bammetjes kaas.
T : een flink stuk cantaloupe meloen en een stuk honing meloen.
D : volkoren pasta met courgette, broccoli, uitje , tomaat,bio gehakt, passata en kruiden en toe aardbeien met vanille yoghurt en een shotje slagroom.

NeverGiveUp schreef:Na een gigantische verschrikkelijke kater heb ik deze dag achter de rug;
O; Handje druiven, biscuitje, hoop glazen water
B; 3 uur werken, schoonmaken
L; twee volkoren broodjes met humus en kipfilet.
Twee pompoenpit crackers met vlokken en kipfilet. En paar glazen Ice tea.
A; Salade met romaine en ijsbergsla, paprika, tomaat, avocado, kipfilet, ei, en beetje spaghetti.
T; lege Melba toastjes