Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Citaat:Pff, ik wil wel lunchen, maar het gaat gewoon niet. Schaam me dan dood, omdat ik niet slank ben. Naja. Kan het niet uitleggen.
Chubby schreef:Planning voor vandaag:
O. 2 wb (wit dus, bruin was op in de winkel)20+ kaas, kom thee met zoetje
T. 2 wb 20+ kaas, kom thee met zoetje
T. stuk komkommer
L. 2 wb kroket, glas jus d'orange
T. 200 gr watermeloen, glas cola light
T. lolly, glas cola light
D. ? lief koopt en kookt
T. biogarde met banaan
Exclusief avondeten kom ik hiermee op 1100 kcal. Vanavond weer een uurtje Combat...
Citaat:Lieve allemaal,
Allereerst bedankt voor al jullie lieve berichtjes, dat me goed.
Annemiek, hartstikke lief dat je speciaal voor mij dit topic geopend hebt!
Zo achter internet is voor mij nog een hele opgave, maar ik zal proberen even wat te vertellen.
Veel heeft Annemiek al verteld en de andere, over wat er gebeurd is etc.
Dinsdag 13 mei, dus een epileptisch insult gehad en met de ambu naar het ZH gebracht, hier weet ik allemaal niks meer van evenals de tijd ervoor en erna.
Voor ruim een jaar geleden kreeg ik mijn eerste insult, het zou epilepsie zijn, later was dit och niet zo. Raar maar waar.
De afgelopen maanden kwamen de insulten weer hevig terug en toch weer terug naar ZH voor onderzoeken, daar zou ik eigenlijk van de week de uitslag van krijgen, maar toen kreeg ik dus dat insult op school. De dag erna werd er op nieuw een EEG gemaakt, deze liet afwijkingen zien en het was duidelijk. Ik heb toch wél epilepsie, we zijn gelijk gestart met medicijnen.
Het verhaal erna heeft Annemiek verteld in de beginpost. Daar wil ik nog even aan toevoegen dat ik uiteindelijk ws. geen bloedinkje gehad heb, dit wees de scan niet uit.
Nu ben ik gelukkig weer thuis, heb daar behoorlijk mijn best voor moetenn doen, maar ik werd behoorlijk gek in het ziekenhuis. Ik lag in A'dam en dat is een behoorlijk eind(je) van mijn huis vandaan, ik woon namelijk in Leusden. Ook loop ik daar stage, dat scheelde misschien wat, want daardoor kwamen veel kijken hoe het met me ging/ gaat.
(Ondertussen ben ik alweer bekaf van dit stukje typen...)
Thuis moet ik in de gaten gehouden worden.
Eten en drinken gaat nog slecht, sinds het insult ben ik ruim 7 kilo kwijt geraakt, door het niet kunnen eten en alsmaar braken.
Nu heb ik sinds gisteren niet meer gebraakt, maar eetlust is er niet, helemaal niet zelfs.
Verder heb ik nog wat hoofdpijn, met vlagen dus behoorlijk misselijk, erg wankel op de been (zwabber behoorlijk) en erg vergeetachtig. Al met al niet lekker dus. Voel me net een oude oma.
Dit alles is combinatie van alles, het niet kunnen eten, medicijnen en van de val.
Nu ben ik echt op, dus ga stoppen, jullie zijn nu weer wat up to date.
En ik vind het erg leuk als jullie wat blijven posten.
En nogmaals bedankt voor de kaartjes, posts hier, smsjes etc!
Liefs, Sanne