Wel tuin op het zuiden overigens, dus echt de hele dag door zon.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mjetterd schreef:Prairy schreef:Oh dat vind ik wel interessant. Zijn ze stevig >> bestand tegen buizerd denk je? Ik wil een net maken over mijn kippen ren.
Nee het is niet heel stevig denk ik. Ik heb hem gevonden op de Action website, misschien dat je zo een idee hebt wat voor een net het is
https://www.action.com/nl-nl/p/tuinnet/
germie schreef:Paprika's moet je begin maart al voorzaaien, sommigen beginnen al eerder. Anders krijg je geen vruchten. Ik zou er eigenlijk nu zo ongeveer mee moeten beginnen, maar heb het in huis momenteel ook niet warmer dan 15 graden en dat is eigenlijk te koud.
Snijbiet is eenvoudig, rode biet ook.
Ik heb overigens slechte ervaringen met de zaden van de action, komen gewoon niet op. Van de Lidl komen ze wel op bijvoorbeeld.
8nnemiek schreef:Ik begin altijd in Maart met voorzaaien. En dan lekker fris in de tuinkamer zodat ze langzaam groeien en sterke steeltjes krijgen.
Mjetterd schreef:8nnemiek schreef:Ik gooi er elk jaar wat paardenmest aan, daar zijn ze gek op
Gewoon vers er bij? In het voorjaar?
Prairy schreef:Hmm, misschien moet ik dat ook maar weer een keer proberen. Al geloof ik dat ik nog 3 stuks in een potje heb staan die ik nog moet verplanten...
Mjetterd, het zou best kunnen dat er andere citroenbomen nodig zijn voor de bestuiving