Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
ChantalSmook schreef:Hm FNews ligt eraan wat je lekker vind en wat je budget is denk ik. Ik vind noten bv wel lekker maar ligt mijn budget niet naar om dat regelmatig te eten, gedroogd fruit bv heb ik geprobeerd maar vind ik niet zo lekker! Gezonde dingen die ik zelf lekker/belangrijk vind en toch altijd wel in huis heb en gebruik als basis:
Havermout, roggebrood, lijnzaad, kikkerwten, hummus, fruit, groente, cottage cheese, eieren, biopindakaas(Standaard extra tomaatjes, komkommer voor op brood/tussendoor). Lekker vette vis (Zalm, Makreel).
Maar denk ook eens aan bv zilvervlies rijst, volkorenpasta, couscous. e.d. Qua smaak is het wennen ik geef alles 1 pak een kans om aan de smaak te wennen. Soms moet je door de smaak heen en vind ik het daarna echt super lekker.
xEmily schreef:Oh ik dacht dat ik geen kokosbrood meer kon eten in het weekend ... maar zaterdagochtend kan het nog wel haha xd
nom nom nom
Planning voor morgen:
O: Boterham met kokosbrood - restje van de salade van vandaag (sla/tonijn/avokado/tomaat/komkommer)
B: 7/8km fietsen
B:3015 minuten baantjes zwemmen
T: Banaan
B: 7/8km fietsen
L: Twee boterhammen met sla/tomaat/komkommer
T:Appel met kaneeleen Pruim en twee choco eitjes en één druif en één borrelnootje
A: 5 opscheplepels macaronimet geraspte kaasB: Een uurtje wielrennen, als dat kan/mag ...
__Leonie schreef:Lijstje tot nu toe :
O: havermout met magere yoghurt, kaneel en appel.
L: 3x snee volkoren brood. 2x kaas, komkommer en tomaat, 1x pindakaas en komkommer. Banaan
T: snee volkoren brood met pindakaas
A: salade met komkommer, tomaat, ei en balsamicodressing gebakken aardappeltjes en 1.5 kippenpoot
T: hazelnoot gebakje
B: 18km fietsen en 2 paarden rijden.