Snoep gezond, eet B&J - Bokkers op dieet deel 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mocca

Re: Snoep gezond, eet B&J - Bokkers op dieet deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 20:17

Ze hebben hier vlakbij vanmiddag een lijk gevonden. Scheve mond Midden op de dag, lag er zomaar. Lekker dan, ik moet daar morgen om half 6 's ochtends langs op de fiets. Nagelbijten / Gniffelen

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 20:17

Eten was trouwens prut vandaag, te veel speculaas op. Maar wilde het toch weer gaan opbouwen, met de decembermaand voor de boeg. Haha! Januari gaan we weer strenger doen hoor.

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 20:21

Hmm lekker idee Mocca Scheve mond

Inge_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 20:27

Chubby, RBS komt uit Roosendaal, jij komt uit Roosendaal, logisch dat je het een belangrijke club vind.
Ik vind de plaatselijke club hier ook belangrijk (niet dat andere mensen dat ook vinden).

Riëtte, beterschap.
Hoe oud zijn je kinderen nu?

Ik heb net gezondigd, had gepland broodjes te eten, maar had na 2 broodjes ham nog honger en heb ff bak friet gehaald + kroket.

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 20:50

Ik heb nog even thee gedronken, heb ontzettende buikpijn gekregen na dat ijs. Gister na de pannekoeken ook al.
Zometeen nog even een rondje met de hond lopen.
Ik ga helemaal niets meer eten vandaag, ben flink misselijk Tong uitsteken

kimftNinja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 20:56

even nog over mijn kilo's denken jullie dat stress kilo''s als de stress weg is er gelijk weer aankomen?

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 21:01

O: -
T: crackers
M: 1 broodje met hagelslag
T: zak snoep, 1 tosti
D: 2 gehaktballen, aardappelen & boontjes
T: appel & waarsch een koekje

+ water

Morgen balans. Scheve mond

Pietnhoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 21:09

Hallo allemaal,

Mag ik ook meedoen? Ik zat al af en toe mee te lezen, maar ik dacht nu ik doe gewoon ook mee, als dat mag?

Nou ik ben dus Stacey, 21 jaar en heb een hele lieve tink.
Ik doe ook alweer vanaf half september?? denk ik... aan de lijn. Inmiddels ben ik 14!! kg afgevallen. Echt heerlijk...
het gaat op het moment super. Ik doe het met de boekjes van de weightwatchers. Daarbij moet je alles opschrijven wat je eet, waarbij je overal punten aan moet toedelen.
Het hangt van je gewicht af hoeveel punten je per dag mag eten. Het fijne hieraan vind ik dat je alles mag eten.
Je mag als je zin hebt aan iets lekkers gewoon iets lekkers.
Ik eet dus gewoon bijna elke dag wel wat lekkers!

Nou ik hoop dat jullie het goed vinden als ik zo af en toe ook eens meepraat.
Mijn lijstje voor vandaag...
O: 2 bruine boterhammen met appelstroop
T: liga evergreen
L: 2 boterhammen met smeerkaas light en milk en fruit light
T: 2 mandarijnen en een appel
D: Hutspot met appelmoes.
T: 1 plakje kruidkoek
Hiernaast drink ik meestal minimaal zo'n 3 liter water per dag en 2 glazen cola light.

groetjes Stacey

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 21:29

Spetterlover schreef:
Ik ga helemaal niets meer eten vandaag, ben flink misselijk Tong uitsteken

Daar ga ik helemaal in mee. En als ik iets eet is het een appel die ik vanmiddag gekocht heb.
Ik heb avondeten ook maar overgeslagen, zit nog vol van de koek en snoep enzo.

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 21:41

stees welkom! Goed zeg, al zoveel afgevallen Lachen

kimftNinja ik weet het niet zeker, maar volgens mij blijven die er redelijk af.
Maar als ze er af gegaan zijn door minder eten kom je natuurlijk wel weer aan als je weer normaal gaat eten.

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 21:42

@inge-83: de oudste is nu ruim 3, gaat volgend jaar na de zomer naar school. De jongste is ruim 1,5 dat duurt dus nog wat langer. Nou ja, misschien dat die ook nog naar peuterscpeelzaal gaat ofzo, hoewel we dat met Verena (de oudste) dus niet hebben gedaan (en we merken niet aan haar dat ze dat heeft gemist).

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 21:48

Ehm ja, ik kom op 1808 kcal.
Gelukkig wel een actieve dag vandaag, maar ik vind het toch iets teveel van het goede.
Maar even een planning voor morgen maken met wat minder kcal Haha!

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 22:07

Oké meiden, ik heb jullie tips nodig. Haha!
Ik heb de laatste tijd onstilbare honger, niet normaal meer. Op school heb ik de hele tijd een knorrende maag, en dit is niet alleen voor mezelf vervelend, maar ook voor mijn medeleerlingen want mijn maag maakt nogal veel herrie. Nagelbijten / Gniffelen
Maar het punt is, ik heb niet het idee dat ik weinig eet. Scheve mond
Zal een normale dag als voorbeeld nemen. Ik ontbijt rond 8 uur, met 2 volkoren boterhammen. Dan heb ik om 11 uur eerste pauze. Tot die tijd red ik het prima. Om 11 uur eet ik een pakje evergreen (dus 2 koeken), en 2 mandarijnen. Vind ik eigenlijk best veel, want naar mijn idee horen evergreens goed te vullen! Maar dan, om 12 uur begint mijn maag rustig aan te rommelen, en om half 1 stik ik gewoon van de honger! Terwijl ik dan nog minstens drie kwartier moet wachten tot de volgende pauze. Nagelbijten / Gniffelen In de tweede pauze eet ik dan weer 2 boterhammen, en hier red ik het meestal wel mee tot 4 uur. Dan neem ik thuis wat yoghurt of fruit.

Maar vind het gewoon raar, dat ik zo'n honger heb, want ik eet naar mijn idee echt wel veel als tussendoortje 's ochtends. Verward

Tips please. Haha!

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 22:17

Mocca, misschien ontbijten met iets anders dan 2 boterhammen?
Ontbijtgranen met magere yoghurt en een appel bijvoorbeeld?
Soms neem ik wel eens een bak yoghurt met muesli, stukjes geschilde appel er door, vult prima!
Alleen nooit zin en tijd om een appel te schillen Schijnheilig

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 22:19

Ja ik wissel het ontbijt ook eigenlijk af, als ik 's ochtends moet werken neem ik daarna (tussen werk en school) 2 boterhammen, thuis eigenlijk meestal yoghurt met cruesli.
Punt is ook dan dat ik rond half 11 honger krijg, dan iets redelijk groots eet, en na een uurtje wéér honger krijg.
Moet ook wel zeggen dat ik 's ochtends niet meer dan 2 boterhammen op krijg, ook geen tijd voor eigenlijk. Haha!

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 22:20

Ik heb trouwens uitgerekend hoeveel kcal ik morgen ga verbranden.
Als ik me hou aan 30 minuutjes hometrainer en een groot rondje lopen met de hond.
Normaal pak ik altijd de simpele en kom ik bij gemiddeld actief rond 2000 kcal, maar nu dus hoger

9 uur en 30 minuten Slapen 504.00
4 uur Computeren 354.00
30 minuten hometrainer 300.00
3 uur en 45 minuten school 221.00
1 uur en 30 minuten winkelen 204.00
45 minuten hond uitlaten 154.00
1 uur en 15 minuten Eten&drinken 126.00
2 uur ontspannen/niets doen 118.00
2 uur Tv kijken 118.00
15 minuten dansen, algemeen 66.00
20 minuten huishoudelijke taken 63.00
25 minuten douchen en verkleden 49.00
15 minuten Boodschappen doen 32.00

--------------------------------------------------------------------------------

Totaal energieverbruik in kilocaloriën: 2309.00

Zoveel, dat kan toch nooit? Bloos!

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 22:24

Mocca schreef:
Ja ik wissel het ontbijt ook eigenlijk af, als ik 's ochtends moet werken neem ik daarna (tussen werk en school) 2 boterhammen, thuis eigenlijk meestal yoghurt met cruesli.
Punt is ook dan dat ik rond half 11 honger krijg, dan iets redelijk groots eet, en na een uurtje wéér honger krijg.
Moet ook wel zeggen dat ik 's ochtends niet meer dan 2 boterhammen op krijg, ook geen tijd voor eigenlijk. Haha!

Achja ik ken het, weet ook niet wat er tegen te doen is Scheve mond
Maar met zo'n bak muesli/appel/yoghurt is het minder.
Vandaag ook, had om 9 uur zo'n beetje ontbeten, om 10 uur mijn appel op en om 11 uur had ik alweer super erge trek!

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 22:25

Ik vind sommige dingen een beetje aan de hoge kant SL. 45 minuten wandelen 154 calorieen? Naar mijn weten verbrand je met wandelen normaal gesproken niet veel, iets van 80 calorieen per uur, dus tenzij je met je hond gaat hardlopen lijkt me dit wat overdreven. Net als dat computeren. Als ik computer, zit ik gewoon op mijn stoel een beetje te klikken. Weet niet hoe fanatiek jij bent, maar toch. *LOL*

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 22:26

Ga morgenochtend aan de yoghurt met muesli/cruesli!

Planning morgen;
O: bak magere joghurt met cruesli
T: plak ontbijtkoek, 2 mandarijnen
L: 2 volkoren boterhammen (achterham)
T: appel
A: hutspot ( Scheve mond )
T: hopelijk niks

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 22:28

Vandaag gehad:

o- 250 ml optimel perzik
t- /
l- /
t- 2 tarwe koekjes, 1 pepernoot en 1 glas tuinkruiden boullion
d- 50 gr. witlof met kaassaus, 2 aardappels en een gehaktbal
t- Glas optimel drink

Vandaag echt een klotendag gehad, en dus ook echt geen behoefte aan eten. Misschien morgen weer wat beter. Ik hoop het... Nog geen 800 kcal. gehad vandaag... Bloos

Planning morgen:
o- glas optimel, mandarijntje
t- evergreen
l- italiaanse bol met slankie licht pittig en tuinkruiden boullion
t- plak ontbijtkoek
d- prei, aardappels en gehaktbal
t- bakje druiven

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 22:28

Mocca schreef:
Ik vind sommige dingen een beetje aan de hoge kant SL. 45 minuten wandelen 154 calorieen? Naar mijn weten verbrand je met wandelen normaal gesproken niet veel, iets van 80 calorieen per uur, dus tenzij je met je hond gaat hardlopen lijkt me dit wat overdreven. Net als dat computeren. Als ik computer, zit ik gewoon op mijn stoel een beetje te klikken. Weet niet hoe fanatiek jij bent, maar toch. *LOL*

Dat geeft valtaf automatisch, ik heb het niet bedacht Haha!
Heb sommige dingen alleen samengevoegd, dus staan ze er wat anders dan dat valtaf ze normaal geeft, of heb ze anders genoemd.
Maar ik vind het idd ook veel te hoog, dat kan toch nooit Verward
Maar er staat toch echt per 45 minuten
Wandelen rustig - 154
Wandelen intensief - 221

Stomme site Koe

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 22:32

Wat ik trouwens las op valtaf.nl Scheve mond

Topmodel overlijdt na dieet van appel en tomaat [20-11-06]

Een 21-jarig Braziliaans topmodel is woensdag overleden aan anorexia. Ze at alleen nog maar tomaat en appel en woog bij haar dood veertig kilo.

Ana Carolina Reston woog nog maar veertig kilo
Ana Carolina Reston werd drie weken geleden met nierproblemen opgenomen in het ziekenhuis. Volgens de artsen waren alle vitale organen van het model aangetast.

Het Braziliaanse model stond onder contract bij de gerenommeerde bureaus Ford, Elite en L'Equipe. Ze deed opdrachten voor topontwerpers als Giorgio Armani en reisde de hele wereld over.

Omdat ze weinig thuis kwam, had haar omgeving pas laat door dat ze veel te mager werd. Toen Ana broodmager terugkwam uit China, smeekte haar moeder haar om meer te eten en naar de dokter te gaan. ‘Mama, ik heb gewoon geen honger,’ antwoordde het topmodel elke keer.

Volgens een nicht die lang met haar samenwoonde, rende Reston na elk hapje naar de wc om het eten weer uit te braken. ‘Ze at alleen stukjes appel en tomaat.’

Ana's moeder deed gisteren een dramatische oproep op de Braziliaanse televisie aan andere ouders. ‘Verlies je kinderen niet uit het oog, anders overkomt hen hetzelfde als Ana,’ zei ze hevig geëmotioneerd.

Haar moeder vertelde dat Ana met het geld dat ze als model verdiende het hele gezin onderhield. ‘Maar het leven van je kind is meer waard dan al het geld van de wereld.’

Een woordvoerder van modellenbureau L’Equipe zei in een reactie dat ze Ana terug hadden gehaald naar Brazilië, omdat een medewerker van Armani had gewaarschuwd dat het model te dun was. Maar bij haar terugkomst zag het bureau niets dat wees op anorexia en besloot niet in te grijpen.

De discussie over de extreem dunne modellen laaide eerder dit jaar op tijdens de modeweek in Madrid. Modellen die geen gezond gewicht hadden, mochten de catwalk niet op.

Lees de weblog van moderedacteur John de Greef: Op de catwalk doet dun het nu eenmaal beter dan dik

bron: Elsevier

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 22:51

Heb vanmorgen ontbeten met een eierkoek met Linera (ligt echt bij het brood hier hoor!) en gelunched met een bruin pistoletje met tonijnsalade.. Vanaaf hadden we een grieks buffet en een toetje met wat fruit, chocolademousse en advocaat.. half glaasje witte wijn er bij genomen en achteraf een kom thee zonder suiker..

Moet nog invullen op caloriechecker, maar is best lastig met al die prut en aparte griekse salades.. Heb nu nergens trek in, want zit helemaal vol met snot Bloos

Sorry dat ik verder niet reageer, heb alles gelezen maar bleef niet hangen na 4 uur vergadering.. Hoofd vol..

kimftNinja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 23:05

@ Spetterlover:nou als ik dat dan lees, maar liever zo he!

@Mocca, ik ben nu een week begonnen met cuesli met yoghurt en dus 2,5 kilo afgevallen en ook wel stress, maar dat doe ik nu ook ipv van brood en veel minder honger

Ik ben terwijl de tentamens begonnen ook weer streng met dieten begonnen, maar niet op een gekke manier, ik eet wel genoeg, dus hoop inderdaad dat het eraf blijft!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 23:13

Chubby schreef:
Heb vanmorgen ontbeten met een eierkoek met Linera (ligt echt bij het brood hier hoor!) en gelunched met een bruin pistoletje met tonijnsalade.. Vanaaf hadden we een grieks buffet en een toetje met wat fruit, chocolademousse en advocaat.. half glaasje witte wijn er bij genomen en achteraf een kom thee zonder suiker..

Ik begin me af te vragen of we dan wel hetzelfde bedoelen eigenlijk... Verward