Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Spetterlover schreef:Ik ga helemaal niets meer eten vandaag, ben flink misselijk
Mocca schreef:Ja ik wissel het ontbijt ook eigenlijk af, als ik 's ochtends moet werken neem ik daarna (tussen werk en school) 2 boterhammen, thuis eigenlijk meestal yoghurt met cruesli.
Punt is ook dan dat ik rond half 11 honger krijg, dan iets redelijk groots eet, en na een uurtje wéér honger krijg.
Moet ook wel zeggen dat ik 's ochtends niet meer dan 2 boterhammen op krijg, ook geen tijd voor eigenlijk.
Mocca schreef:Ik vind sommige dingen een beetje aan de hoge kant SL. 45 minuten wandelen 154 calorieen? Naar mijn weten verbrand je met wandelen normaal gesproken niet veel, iets van 80 calorieen per uur, dus tenzij je met je hond gaat hardlopen lijkt me dit wat overdreven. Net als dat computeren. Als ik computer, zit ik gewoon op mijn stoel een beetje te klikken. Weet niet hoe fanatiek jij bent, maar toch.
Chubby schreef:Heb vanmorgen ontbeten met een eierkoek met Linera (ligt echt bij het brood hier hoor!) en gelunched met een bruin pistoletje met tonijnsalade.. Vanaaf hadden we een grieks buffet en een toetje met wat fruit, chocolademousse en advocaat.. half glaasje witte wijn er bij genomen en achteraf een kom thee zonder suiker..