Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marcella schreef:Welkom.
Moet even kijken heb ratten in de kas en krijg ze niet gevangen de selderij is nu ook weg gegeten. Eigenlijk alles wat groen was. Enige voordeel het onkruid ook.
denice schreef:Ik wil me graag ook aanmelden voor dit leuke topic! Naast ons huis zit een moestuinencomplex en dit wordt het 3e seizoen dat ik aan de slag ga. Ik heb 200m2 met een kas van 3,5x9. Ik deel dit alles met mijn buurman, dus 100m2 voor mij en een flink stuk glas. Ik ben alleen ook al flink zwanger en half april uitgerekend dus ik hoop daar niet al te veel hinder van te ondervinden
Ik heb flink wat aalbessen en blauwe bessen geplant de afgelopen jaren maar die groeien zo sloom! Ook heb ik bramen en frambozen, rode en gele, en een perenboom. Ik wil binnen graag veel verschillende kleuren tomaten en verder komkommers. Verder moet ik al mijn zaden nog bij elkaar sprokkelen. Ik had heel veel aardappels vorig jaar, te veel eigenlijk. Die zet ik niet meer zo massaal. Dat het om de hoek is, is echt heerlijk. Als de kids slapen neem ik de babyfoon mee en ga ik lekker rommelen daar. Het is echt de enige plek waar ik compleet de tijd kan kwijtraken. Heerlijk!
Moet even kijken heb ratten in de kas en krijg ze niet gevangen de selderij is nu ook weg gegeten. Eigenlijk alles wat groen was. Enige voordeel het onkruid ook.
Prairy schreef:Oh dat vind ik wel interessant. Zijn ze stevig >> bestand tegen buizerd denk je? Ik wil een net maken over mijn kippen ren.
Muurp schreef:Hier zijn de tomatenplantjes en de paprika al uit de grond aan het komen. Baby's
Heb ze in een kweekbak, ga ze rustig aan opkweken.
De rest doe ik wel netjes vanaf half maart nadat deze zijn verspeend.