Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wipher schreef:Ik heb de pompoenbrownie van de groene meisjes gemaakt. Ziet er prachtig uit, maar ik vind hen echt niet lekker. Heel erg sponzig.. Beetje rubberachtig
Ik heb gewone bloem gebruikt ipv speltbloem, zou dat het probleem zijn?
Magrathea schreef:Wipher schreef:Ik heb de pompoenbrownie van de groene meisjes gemaakt. Ziet er prachtig uit, maar ik vind hen echt niet lekker. Heel erg sponzig.. Beetje rubberachtig
Ik heb gewone bloem gebruikt ipv speltbloem, zou dat het probleem zijn?
Zo hoort ie wel, balen dat je hem niet lekker vind, ik eet makkelijk zo'n hele plaat leeg. Kom maar brengen hoor![]()
Hij is wel anders dan een "normale" brownie, toegegeven, maar ik vind deze ook echt lekker hoor (en het voelt "gezond" haha)
Magrathea schreef:Ik bedacht me ineens dat ik dit recept nog eens wilde maken https://vegetus.nl/gefermenteerde-bulgurkaas/ dus die staat nu op het aanrecht
Caily schreef:Zowel smaak structuur als kleur. Maar ik ben ook wel een beetje een zeikerd hoor... ik lus bijvoorbeeld de kroketten van vegetarische slager of Aldi/Lidl (?) ook niet. Dus ben wel extreem blij met deze kroketten!
En de groente bitterballen van mora ben ik ook blij mee. Ik heb geen friteuse, dus alles uit de oven, ideaal!