Humphrey schreef:Nou, ik weet dat de aanbevolen portie eigenlijk 30 gram is, maar daar trek ik het echt niet op hoor. Ik denk dat ik rond de 90 - 100 gram neem. Zijn wel gewoon ontbijtgranen, volgens mij is muesli nog iets zwaarder.
Oke, dat is best veel geloof ik!
Op het pak van de muesli staat 40 gram, dat vind ik wel redelijk.. Raak ik in ieder geval voller van dan 2 boterhammen. Maar op de havermout staat niets..
Patries: Wow gefeliciteerd!! Echt gaaf zeg!
LA: Wow cool!! Echt ver al zeg dan met je dansschool!! Oke, nou dat is echt helemaal super voor zo'n hondje.. en voor jou.. heerlijk. Ik zit zelf trouwens idd nog op school. Ik zit nu in 5 VWO.. Vanmorgen nog een toets gehad en volgende week de echte toetsweek.. bleehh..
Jaduuh: Ik zelf neem altijd een bb met slankie mee en 1 met kipfilet en eentje met halvajam. Bij kipfilet en slankie kun je voor de afwisseling ook eens chilisaus en sambal doen als je er van houdt. Ow, zie nu dat je het niet lust.. Lastig.. En rookvlees? Of runderrollade of rosbief?
Tammietjeh: Welkom!! Ziet er best goed uit, je planningen, succes!
Sizz: Wat rot van die buren, maar wel fijn dat je denkt dat je hem net gehaald hebt.. Blijf nog duimen voor je 
LJ: Wat rot zeg.. Veel sterkte ermee.. Dat hij deze kans nog wilde betekent idd niet dat hij zich ook echt veranderd, want zo te horen heeft hij eerdere kansen gehad?
Mijn dagje was niet helemaal super maar ik ga vnv na het eten nog wle een uurtje wandelen dus dat scheelt:
O: melk met muesli
T: 4 droge koekjes
L: 3 bb en een minikrentenbol, mandarijn
T: appel
T: kiwi, klein stukje speculaas, klein stukje gevulde speculaas, droog koekje 
A: rode bietjes met aardappels, vleesje
T: yoghurt